Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig viser testen "Gravid"! (Håper jeg kan stole på CB Digital...)

Vi har vært prøvere siden 2004, en tidligere graviditet som endte i SA i 2006. Har sterk grad av PCOS og håpet begynte å svinne litt...har nå vært i gang med vårt 2. IVF forsøk. Hadde innsett 17. august og testet positivt i dag :o) Kan ikke tro at det er sant etter så mange nedturer og negative tester! Dette IVF forsøket var heller ikke helt uten komplikasjoner...blødninger under sprøyteperioden og nesten avbrudd pga. stor fare for overstimulering! Det ble alt eller ingenting som legen sa.

Ikke mist motet! Dette har gitt meg håp selv om det kan se aldri så svart ut!

Skrevet

Gratulerer så mye! :)

Det er godt å lese slike historier her jeg sitter på rd 6.. Det gir meg litt troen på at dette vil gå.

Lykke til videre!

Skrevet

Gratulerer:) jeg roper høyt HURRA.

Det er en kjempe tøff prosess med IVF, men når det lykkes så er gleden så uendelig stor:-)

Jeg testet + i går. Helt utladet i dag, men glad, kjempe glad.

Vi får slå litt følge på veien. Kikke inn og oppdatere hverandre innimellom?

Lykke til videre å nyt dagene fremover.

Symptomer? Jeg er litt trøtt men jeg tror det er spenningsutladning..

Skrevet

Takk for hyggelig hilsener :o)

Gratulerer så masse til deg også IVFlykke? !

Hadde vært artig og fulgt hverandre her inne på bim :o)

Jeg er støtt og stadig innom, men har hatt så mange nedturer at jeg ikke har vært særlig aktiv på å skrive innlegg de siste årene...

Jeg har vært en del trøtt og hatt noen runder med "hetetokter" phu...

Jeg har vært så heldig å kunne være sykemeldt under dette forsøket (først ferie og så sykemeldt 3 uker etter innsett), tror det har hjulpet meg veldig! Føler meg veldig avslappet og går og legger meg når jeg føler for å ta en liten blund hihi

Skrevet

Så fantastisk!

Gratulerer så mye begge to!!!!! Veldig kjekt å få slike oppløftende historier.

Håper spirene holder seg inne i 8/9 mnd.

nye tilværelsen:)

Skrevet

Gratulerer så mye med positiv test:D

Jeg ruger for 5. gang nå. Er på rugedag 9 i dag og testdagen nærmer seg med stormskritt. Har mange symptomer, men mye av de samme som jeg har hatt de andre gangene som jeg har testet negativt...

Håper jeg er like heldig som deg!! :o)

Skrevet

Hei. :)

Så flotte nyheter! :)

Gratulerer så masse! :)

Du må kose deg masse framover og masse lykke til med spiren. :)

Klemmer

Skrevet

Igjen takk for koselige lykkeønskninger!

En eller annen gang vil vi lykkes alle sammen håper jeg!

I dag har jeg vært hos fastlegen min og fått bekreftet graviditeten, det føles veldig bra! Har blitt sykemeldt ytterligere noen uker da det er viktig at jeg tar det med ro (ikke stresse, noe jeg vanligvis er ganske flink til...). Er blitt sykemeldt frem til jeg skal på 8 ukers kontroll på ullevål den 25. sept, deilig å slippe å stresse rundt på jobben i disse tider, nå er det annet som er mye mer viktig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...