Gå til innhold

mistet det!!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag var jeg på "veeeeldig tidlig" UL.. har hatt brun utflod i 3 dager nå, og bestemte meg for å se om de i det minste kunne finne plommesekken. Damen med "staven" sa at her var det ingenting, og så også at det lå masse brun "utflod" i kjeden. Hun regnet da med at jeg hadde mistet.. JEg har mistet en gang før og da kom det masse blod samme dag blødningene begynte. Jeg har heller ikke hatt noooe smerter.. tok ny gravitest på legekontoret i dag og den var positiv. Hvor tidlig kan man se dennne plommesekken?? Kan det være at den faktisk ikke synes enda? Hadde siste men 4 Aug. jeg villeså gjerne ha baby og nå føler jeg meg helt tom! Kommer heller ikke noe blod!!ååh jeg blir gal:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, jeg synes så synd på deg. Jeg vet ikke hvor tidlig de kan se plommesekken, men jeg regner med at siden de ikke så noe så er du ikke gravid lenger. HCG-nivået kan være igjen i kroppen ei stund og derfor tester du positivt. De burde tatt blodprøve av deg i dag og igjen om noen dager for å se om verdiene synker. Gjorde de det? Ønsker deg alt godt og lykke til videre.

Skrevet

Så kjipt:(

Men hvor tidlig er du da? Hadde kanskje vært best å vente noen dager til før du dro. For nå går du da fortsatt med usikkerhet. Det greieste for å finne utt er å ta hcg måling og ny to dager etter for å se stigning. Evt ta ny ul om et par uker om du ikke får tr da.

Skrevet

Jeg hadde siste mens 4 august, så da er det vel 4+1...

Uff ja jeg er så dum så gikk så tidlig.. kostet meg søren meg 1200 kroner, og de tok ikke noen prøver av meg what so ever..utenom urinprøve selvf.

Skrevet

hadde siste mens 4 august...så da er jeg vel 4+1 (begynnelsen av uke 5) håpet på at det kanskje var for tidlig å se noe som helst da.. men dum som jeg er så går jeg fortsatt til privat ultralyd å betaler 1200 kr for å høre at jeg mest sannsynlig har mistet det siden hun ikke så noe der... men jeg syns det er så rart at jeg verken blør eller har vondt..

Skrevet

vil jo tro at hun hadde sett om livmoren hadde laget seg en liten hule eller om den var helt tom i uke 4..men vet ikke da.

Skrevet

Hei, hvordan går det med deg? Håper det går bra!

Skrevet

Jeg syns dette høres ALTFOR tidlig ut til å se noe! Pga andre omstendigheter i starten av svangerskapet har jeg vært på flere tidlig ultralyd, og hver gang har legen sagt at det ikke er noen vits å se etter om det er noe der så tidlig. Og jeg er litt lenger enn deg.. Egget har jo bare såvidt festet seg!

Mange har litt farget utflod og noen blør også når de skulle hatt mensen. Så lenge du ikke har begynt å blø så tenker jeg det er håp. Som noen andre skrev her, så er den sikreste måten å sjekke hva som skjer å ta to blodprøver og se om HCG stiger.

Skrevet

hei folkens:) takk for alle tilbakemeld jeg har fått. det går greit her, men har ikke slått meg til ro med at jeg har mistet det.. fortsatt ikke noen ordentlig blødning og heller ingen smerter...,men jeg har masse murringer i magen så det suuuser!! Jeg krysser bare fingrene for at alt går bra, og håper den rare damen tok feil!!:)

Skrevet

Hei, håper det går bra for deg. Burde ta blodprøve med noen dagers mellomrom for å få se om det er økning. Jeg mistet i helga og blødde mer enn vanlig mens. Når du ikke har hatt ordentlig blødning så får du bare håpe. Lykke til.

Skrevet

Jeg tror at det kan være håp for deg enda, du er kommet ganske kort og det er veldig lite.

Jeg går også rundt og vet ingenting akkurat nå. Hadde litt brun utflod en gang, tok ul og trodde at jeg var 6 uker. Der var det helt tomt, kun egghulen var der men ingen fosteranlegg. Pga den uregelmessige syklusen min er det stor sannsynlighet for at jeg kun var 5+1 dag. Hvis ikke er det en ma. Holder nesten ikke ut denne ventetiden hvor man faktisk ikke vet noen ting....må bare vente til neste ul. Jeg merker heller ingen forskjeller.

Skrevet

hei, tror alt går bra jeg!

Må skrive videre om det går bra med deg, syns det virker helt rart at de i det hele tatt undersøkte deg. Står jo overalt at det er ganske så normalt å blø litt i de første ukene fordi at morkaken sprekker blodkar der den rigger seg til og skal vokse. Uansett også vanlig med følsomme slimhinner.

Jeg har og brun slimete utflod, (6uker) er selvsagt litt nervøs, men alle rundt meg forteller om sitt svangerskap med tilsvarende, så er kanskje mer vanlig enn noen tror!!

Uke for uke her på barn i magen står det at en blødning kan skje i uke 5, på mammanett står det tilsvarende uke 6, så jeg har håpet oppe for meg og deg og andre i samme situasjon!

Skrevet

Grunnen til at jeg tror de undersøkte mg i det hele tatt er nok fordi at de tjener 1200 kr på det! jeg ringte først og spurte: er det mulig å se noe 4 uler på vei. Jada, det gynekologen lett se.. så tenkte jeg hmm hva er dette for et hi tek senter..;) men altså de så jo ingen ting, og regnet med at det var SA siden jeg hadde brun utflod i skjeden.. for å være ærlig syns jeg det virket litt uproft.. MEN MEN. Jeg har fortsatt ikke fått noe blødning.. bare samme utflod greiene med farge.. så jeg har et lite håp. Takk for all støtte søte mennesker! Dere er gooode!

Skrevet

hei, hvor langt er du på vei nå? Jeg har brun utflod og litt farge innimellom, spotblødning vil jeg kalle det.

Kjenner flere som har hatt dette og fått velskapte barn, men det uroer meg selvfølgelig litt. Blir spennende å se hvordan det går videre.

Skrevet

ut i fra siste mens er jeg vel 4+3

Det går nok bra med deg:):) Det er mest sannsyunlig at det går bra med de fleste.. jeg har bare max uflax. heheh.. tenkte å ta en urinprøve i dag å se om streken blir tydeligere. De andre jeg har tat har vært svak pos. Sist for to dager siden.. dersom den er sterkere nå regner jeg med at det går riktig vei:):) Masse lykke til til deg:) Går nok bare bra!!

Skrevet

Nå tok jeg nettopp en ny urinprøve.. kanskje litt unødvendig.. men til min store forundring var det en dobbelt så sterk strek som det var hos gyn. Er ikke dette et positivt tegn? Vet at HCG kan være igjen et par uker etter en SA, men det vil vel ikke øke? I tillegg har jeg drukket flere kopper kaffe i dag og dette var 3 urin i dag.. wohhooooo..jeg ser på dette som veldig positivt.. eller hva mener dere??:)

Skrevet

Du høres jo gravid ut. Jeg trodde ikke man kunne se no uansett på UL før uke 6+, og da ser man vel bare et lite frø på 1mm, og hvis man er heldig har frøet begynt å banke, for det er vel et hjerte inni der da, men er ikke sikkert man får øye på det i uke 6 heller, mange ser det først senere. Krysser fingrene for deg.

Skrevet

Hei Linnali, jeg er ganske så sikker på at du har en velskapt i magen, bruker ikke å gjøre dette, men er ganske sikker!

Håper vi kan holde hverandre oppdatert.

Skrevet

Takk for positive innlegg:):) Jeg blir så glad!! Skal selvfølgelig holde dere oppdatert!!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...