Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Positiv EL test i dag og EL smerter.. For seint å hoppe i høyet på fredag?? Typisk at gubben er borte nå asså!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo bare å hoppe i høyet å se om 14 dgr om det gikk hehe. Eneste jeg vet er at det lønner seg å ha sex noen dgr før eggløsning da det er størst sjanse for å bli befruktet hvis sæden allerede ligger i egglederne fra før. Men for all del kan det jo være det klaffer uansett. Men på meg har jeg blitt gravid hvis sæden har lagt der før. Men hos andre kan det være motsatt, så lykke til.

Skrevet

SAMME HER! Positiv idag, hvilken test brukte du? brukte fra billigtester.no jeg og den lyste opp positiv etter maks 30 sekund. Her er heldigvis gubben hjemme :) Vil jo tro at du skal være fruktbar nok på fredag og! Ser jo på slike kalender i forhold til når du er mest fruktbar, og der viser jo den at det er stor sjanse noen dager etter el, er jo bare to dager igjen nå ;D

Skrevet

Jeg testa med stav fra billigetester.no... får satse alt på at det blir litt romantikk når han kommer hjem på fredag!! :)

Skrevet

Me too.. Det er jo bare enda bedre at han er borte, så savner du han også! Blir ikke bedre sex enn savne-sex, hehe ;) Så blir det ikke så "planlagt"! for det HATER gubben her, for å si det mildt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...