Sjarmtrollmamma Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Hei! Jeg hadde sterke magesmerter i går kveld og i dag og ringte ned til sykehuset. Fikk time med en gang og reiste ned bekymret for å se om alt var i orden. Jeg er etter mine egne beregninger 5+4 i dag, men legen mente jeg var kommet noe kortere. Vi så en 7 mm lang fostersekk, plommesekk og et foster på 2-3 mm. Ingen hjerteaktivitet. Mulig det er tidlig. Er det normalt å ikke se hjertet slå på dette tidspunktet? Ble litt bekymret over at han mente jeg var en del kortere enn antatt..er 2-3 mm så uvanlig på et foster som er 5+4? Skal på ny sjekke om to uker...og er litt redd for at det har sluttet å vokse..noen som har noen erfaringer?
3barnsmor? Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Er nok litt tidlig for hjerteaktivitet ennå ja, er gjerne fra uke 7 og utover e sier at hjertet kan sees på UL.
Ladybug~N&E Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 hjertet begynner ikke engang å slå før omtrent uke 5+4 /25dager etter befrukting) kan selvsagt være litt variasjoner på dette da befruktningsøyeblikket er litt vanskelig å lokalisere. i tillegg er det ofte litt variasjon på str på fosteranleggene. også må man ta i betraktning at det er ikke alt man kan se på ul så tidlig. uten at det betyr at noe er galt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå