Gå til innhold

Hva veier dere som bruker 54-58 str??? Selv så veier jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

99 kilo og er 169 høy.. Jeg føler at ingenting passer, ikke 58 en gang... har prøvd zizzi sine klær.

Er andre svangerskapet mitt dette her på kort tid. Føde ei jente i januar som venter en lillebror eller storesøster ca 4 feb.

Vekta mi var i utgp 78 kilo da jeg ble gravid i fjord vår, nåer ejg 18 og noen dager på vei i mitt andre svangerskap.

Er det helt på tryne å ha lagt på seg så mye?? Følte jeg bare fortsatt og gå opp i vekt selv om jeg amma også. Ellers har jeg vært plaget med noe lavt stoffskifte etter fødsel. Kanskje ikke den beste tiden å bli gravid igjen på da men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!!

Jeg bruker 54- 56 å veier nå 136 kg, 180 høy. Gått ned over 5 kg etter at jeg ble gravid... KVALM.... Snart 15 uker på vei. å fått vannvittig mage & pupper så langt.

Men har problemer med bukser. Her går det i en del tights og noen haremsbukser som jeg får dratt langt opp - blir ikke harem på meg da ;-)

Men det er ikke bukser jeg vil vise meg i på jobben.

Bestilte en bukse på nett i stad fra den linken som er på innlegget under. Blir spennende å se, dere skal høre når den kommer.

Skrevet

Jeg er 1.63 høy, veier 135 kg og bruker 52/54. Prøv KappAhl XLNT og Lindex Generous sine klær, samt H&M BiB

Nei, det er da ikke på trynet å ha lagt på seg det, og du ble jo så fort gravid igjen at du kan jo ikke ha rukket å gå ned stort fra første svangerskap. Ta det helt med ro, og nyt graviditeten du ! Vekta kan du evt bekymre deg for senere ;-)

Skrevet

Jeg er 168, og veier ca.145kg. Jeg bruker 54/56 i klær.

Nå er ikke jeg gravid lenger (fødte i mai) Men da jeg var det, bestlte jeg bukser fra USA. 2xl var aaaalt for stort...

Skrevet

Amerikanske størrelser er helt annerledes enn her i Norge. Jeg følte meg jo direkte slank der borte selv om jeg har mage og rumpe hehe :)

Jeg handlet endel på Lindex før men har gått over til KappAl. Kjempefine klær!

Er også lang (180 cm) så er veldig greit å kjøpe klær som er passe i beinlengde også..

Bare let litt til :) Jeg synes Zizzi sine klær er veldig spesielle... noen xl str er SVÆRE mens andre er nesten som small.. Mulig det bare er meg men... sånn jeg føler det i allefall! :)

Skrevet

Jeg er 160 cm og veier 105.8 kilo. Jeg bruker strørrelse 48-52 til vanlig, men nå som jeg er 29 uker på vei, har jeg gått opp en str. Kappahl har en del fine store topper i XLNT. Jeg har bare lagt på meg en 6-7 så langt i svangerskapet. De siste 4 ukene, hadde jeg bare gått opp 500gram:-) Jordmor trodde babyen nå bare ville ta av det jeg hadde på kroppen. Jeg syns det er fint at det bare er babyen som legger på seg, og ikke meg.

Skrevet

ano 2133

ja, var zizzi sin jeg prøvde, fikk sjokk da jeg måtte opp og opp og opp i str.. for ellers bruker jeg jo demmers S str eller M str...

høh!

Skrevet

veldig merkelig denne med vekt...

selv er jeg 168cm og i fjor veide jeg 99kg rett før jeg ble gravid, og da brukte jeg str 44 og L og XL i klær. Smodig at HI bruker 54-58 når vi veide og er like høye...hehe

Skrevet

hehe.. passer i beina, men ikke over ofte og mage... Men skal sies at jeg ikke har lett veldig mye helelr.. var kun den ene buksa på zizzi jeg refererte til, uff, hehe

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...