Gå til innhold

Dagtreff 8 september kl 12.30 for sept/okt/nov mammaer :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ta gjerne med baby dere som har født allerede :-) Håper nye vil komme og. Om jeg ikke kan komme, kan noen andre ta på seg å sette opp bim skilt på bordet?

Meld dere på nedover!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter opp!

Skrevet

Hei kirsty

Håper at jeg kan komme innom, men denne gangen m/baby. Hvis ikke blir jeg nok hjemme.

Så gøy at mange kom sist.. håper det fortsetter

Lykke til

Skrevet

Hei Dere! Jeg tar meg nok en tur innom men har frisørtime kl 13...så kan ikke bli så lenge! Må jo freshe meg litt opp mens jeg fremdeles orker, og ikke minst mens jeg fremdeles har tid...hehe! Håper jeg ser noen kjente fjes, eventuelt nye fjes (babyer.. ;-) ! Vi ser nå det!

Merker at det er mange som er utålmodig for tiden og det er jeg og! Nå vil vi vel alle bare ha de små ut! Desverre har jeg noen uker igjen ja...uke 38 på tirsdag...åååh..dette tar tid!

Marianne :-)

Skrevet

Mulig jeg kommer, må se ann formen litt :)

Skrevet

Ser tirsdag kanskje var en dårlig dag? Skal vi flytte treffet? Jeg orker ikke reise helt til byen om det ikke kommer noen... Noen andredager som passer bedre?

Skrevet

Jeg er veldig fleksibel...det er bare å flytte for min del. Om ikke jeg ligger å føder så kommer jeg ;-)

Skrevet

jeg og lillegutt kommer:) eller blir det flyttet?

Skrevet

Frisørtimen min er nå utsatt til torsdag så da kan jeg være litt lenger allikevel...blir det treff så kommer jeg hvertfall!

Skrevet

Er en til som jeg vet kommer som ikke har skrevet seg på her, så da blir vi ihvertfall 4 :-) Da blir det treff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...