Gå til innhold

spottet i dag tror jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

BUHUUUUU!!!! var kommet bittelitt lyserosa i utfloden nå nettop!!

håper det holdt med det og ikke blir ordentlig tr....var sååååå forberedt på at det skulle gå denne gangen :((((

Videoannonse
Annonse
Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

uff, hvilken pp er du i, og når skal/skulle du hatt ikm?

Skrevet

11pp, (inn i 12pp nå da) vet ikke helt når ikm er...har liksom ikke fulgt med så nøye de siste mnd og har ikke regelmessig!

Skrevet

Huff,jeg får så vondt av deg. Håper bare d blir m den spottingen, og du er gravid allikevel. klem

Skrevet

uff...det er nok ikke lett..føler med deg! men hvis du ikke har regelmessig mens, så kan det jo være noe annet..!? uten å gi deg falske forhåpninger kan det jo kaaaanskje være en festeblødning?

Skrevet

uff...det er nok ikke lett..føler med deg! men hvis du ikke har regelmessig mens, så kan det jo være noe annet..!? uten å gi deg falske forhåpninger kan det jo kaaaanskje være en festeblødning?

Skrevet

kaaan jo være...men tviler sterkt! Har menssmerter i magen og vond korsrygg! Så kjennes akkurat som om tr er her :(

Men lov å håpe til tr kommer for fult kanskje?

Skrevet

håp og overanalysering er vel det vi lever av her inne...så bare å vente å se om tr kommer ja, jg har hatt murringer i mage og rygg siden forrige lørdag, altså en uke før ikm... så kan være så mangt

Skrevet

hehe, så sant så sant ;)

Får vel ikke slippe håpet helt ennå...om jeg tørr ;)

Skrevet

ikke sett noe mere til tr enn den spottingen i går :)

MEN våknet av kjempe vondt i magen (og diare) midt på natten, er super kvalm og boblene i magen i dag og ligger rett ut :( Tegn???

Skrevet

Synes du skal teste jeg - håper du er gravid !! :-)

Skrevet

hehe, nå har jeg jo vært testoman i 1,5 uke (vet ikke helt når ikm er...)

testet senest i går og det var like negativt :(

Så derfor har jeg bestemt meg for å vente til helga med å teste noe mere...hvis ikke blir jeg helt gaaaal her ;)

Skrevet

Det er jo håp så lenge mensen ikke kommer ! :-)

Kan jo ha vært festeblødning ( og i så fall vil du vel ikke få positiv test før om enda 2 uker) eller en liten rift da, siden det stoppet ?

Skrevet

ja stoppet helt...har ikke sett snurten av tr ennå og nesten ikke utflod heller....! kjennes ut som om den er rett rundt hjørnet dog! (men nå har jeg jo magasjau i tillegg da :( )

klør etter å teste :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...