*Mo9cA* Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 I dag har jeg vært til første gyn time og utredningen er i gang. Har tatt gu med ultralyd undersøkelse og fyllt ut søknadsskjema for assistert befruktning. Er nå ca midt i syklusen min, men neste syklus braker det løs. -Blodprøve på syklusdag 3 -Pergo fra syklusdag 5 - Blodprøve på syklusdag 10 - UL syklusdag13-14 -Blodprøve syklusdag 21 -Blodprøve syklusdag 24 I tillegg til alt dette skal mannen sjekke sin sæd og om akkurat 9 uker skal jeg tilbake å få svar på hvordan alt dette har gått. Kanskje er jeg allerede da gravid???:-)))) Skal begynne rett på 2 tabletter daglig med pergo. Er det dobbel kur?? Har virkelig ikke peiling på noenting jeg og kjenner jeg sitter å dirrer av at jeg gleder meg så mye over å være i gang:-)) Spennende tider dette, jenter:-) Noen andre som akkurat er i gang med utredningen??? Klem fra
emilie Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 heihei =) skal til legen på torsdag neste uke, begynne utredning då, men er vel sterk misstanke om endometriose, så går den vegen først =) kor lenge har du prøvd?? klem fra emilie =)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 så utrolig spennede da:) hvor var du hos gyn? ja det er dobbel kur håper virkelig du er gravid innen de 9 ukene har gått
*Mo9cA* Skrevet 4. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2009 emilie: Jeg har prøvd siden januar 08 så der begynner å bli en stund nå. Skal krysse fingrene for at du ikke har endo:-)) grysom: Jeg var hos Sviggum på Medi3. Kjempe fornøyd med oppfølgingen der så langt:-)) Hvordan går det med deg da?? Er såååå lenge siden jeg har vært her inne nå. Skulle svinge innom bloggen din her en dag å se hvordan det ggår med deg, men den kom jeg ikke inn på. Klem fra
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 aha:) der har jeg ikke vært:) ja bloggen må du ha innvitasjon for å lese nå.. men bare send meg mail adr din så kan du få en innvitasjon
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 5. september 2009 #6 Skrevet 5. september 2009 Så spennende da mon9ca:) Vi har prøvd like lenge ser jeg og tålmodigheten her skranter også. Vi har begge vært til utredning og de finner ingenting unormalt. Om det ikke har gått denne gangen heller så skal jeg forsøke trippel pergokur (tre tabletter daglig).. gruer meg til det:S Men jeg vil forsøke alt. Har allerede prøvd enkel og dobbel kur med Pergotime + med pregnyl injeksjon uten hell:( Gyn har sendt søknad for ivf så vi får se hvilken vei det går. Håper så inderlig at vi klarer det på egenhånd. Da hadde vi blitt så lykkelig:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå