Gå til innhold

Da er hjulene i gang!!! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg vært til første gyn time og utredningen er i gang. Har tatt gu med ultralyd undersøkelse og fyllt ut søknadsskjema for assistert befruktning. Er nå ca midt i syklusen min, men neste syklus braker det løs.

-Blodprøve på syklusdag 3

-Pergo fra syklusdag 5

- Blodprøve på syklusdag 10

- UL syklusdag13-14

-Blodprøve syklusdag 21

-Blodprøve syklusdag 24

I tillegg til alt dette skal mannen sjekke sin sæd og om akkurat 9 uker skal jeg tilbake å få svar på hvordan alt dette har gått. Kanskje er jeg allerede da gravid???:-))))

Skal begynne rett på 2 tabletter daglig med pergo. Er det dobbel kur?? Har virkelig ikke peiling på noenting jeg og kjenner jeg sitter å dirrer av at jeg gleder meg så mye over å være i gang:-))

Spennende tider dette, jenter:-)

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig at du er i gang, går virkelig en spennede tid i møte dere nå:)))

To tabletter pergo er dobbel kur, ønsker deg masse lykke til og hold oss oppdatert:)

Klem fra

Skrevet

Jeg skal også på dobbel pergo-kur så fort jeg kommer i gang med blødning om få dager - spennende.

Bare lurte på hvorfor du skal ha UL og flere blodprøver underveis i syklusen ?

Jeg fikk ikke beskjed om noe slikt, gjør det bare på "egen hånd" egentlig...Tenkte EL-teste da, for å se om jeg får EL.

Skrevet

Tirilgirl/1MA + en i hjertet: Tusen takk. Skal nok holde dere oppdaterte ja:-))

-68mamma:

Jeg ble henvist til privat gyn av min fastlege og det er altså min gyn som har lagt opp dette løpet for meg. Syns det er kjempe deilig å endelig få litt hjelp og å være så heldig å ha en så ivrig gyn:-))

Skrevet

Tror det er veldig lurt og ta UL undersøkelse under veis når man går på pergo. det er større muligheter for cyster, og kommer dette kan eggstokken vri seg og det er ikke bra!!!!!!!!

Kommer også til å ta en UL undersøkelse til, selv om jeg går på enkel kur.....

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...