Gå til innhold

Noen som vil slenge seg på en symptomtråd???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitte her og vet egentlig ikkje sånn nøyaktig når ikm er.. Men følte for litt symptomjakt denne pp'en!! :D

Hadde jo pos test på lørdag...billigtest..neg digital søndag. Har ikkje testa igjen. Trenger sårt å spare penger. Hehe!!

Mine symptomer jaffal.

Tørr i munnen og tørst konstant.

Tissetrengt støtt og stadig (redd uvi'en e komt tilbake...)

Utflod! Alt fra masse vått til sleipt eller tjukt..masse e stikkordet.

Litt "brenning" i livmorområdet innimellom.

småstikkete pupper og hovne kjertler (de føles veldig klumpete)

..og ellers bare en generell følelse av tantebesøk anytime now.

..ja.. og ekstrem lyst...og har vel aldri "komt i mål" så fort før.. Kanskje eg har el? Haha!! jaja...har nå masse action i heimen så :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe - symptomjakten er i gang :D

Tror min IKM er på fredag - altså 2 dager til - å eneste jeg kjenner er ømme pupper - ikke så veldig men litt...

å så tissetrengt da - men drikker aaaaaltfor mye vann tror jeg :P lol :D

men har ikke så store forhåpninger denne pp - selv om vi har hatt oss HVER dag siden tanta forsvant sist :P

neste pp er planen å prøve annen hver dag for å se det an igjen... :P

har en flaske progresta-care (eller hva det heter - ) kanskje prøve det å etterhvert?

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

jeg slenger eg på her også jeg, tok en test i dag 11 DPO,-blendahvit, men har fått beskjed om å ikke miste håpet før tante sinna kommer... mine "symptomer" er

-hatt mensmurringer siden lørdga...(ikm nå på lørdag, så ca en uke)

-sjokolade har begynt å by meg i mot

-svimmel og tung i hodet

-trøtt..heele tiden ( men er litt av et murmeldyr til tider, så trenger nødvendigvis ikke være noe å tenke på)

-vond korsrygg

har 2 pp bak meg, men ikke hatt noen av disse "symptomene" tidligere, dette er 3 pp, og hadde vært fantastisk hvis en liten pirat hadde festet seg snart! håper du tester pos igjen nå da..masse lykke til, og fortell hvordan det går:D

Skrevet

vet jo heller ikke når IKM er så også syptom-leter nå ;)

Her er det:

-Est ut rundt magen og føler meg oppblåst nederst i magen (har 1 barn fra før av så...)

-Større pupper, litt ømme.

-tørr munn og tørst hele tiden her også

også tissetrengt og redd uvi'en er kommet tilbake, men de har jeg støtt og stadig så ikke nødvendigvis et tegn!

-svimmel når jeg reiser meg opp

Skrevet

Jeg er på dag 32 i syklusen min. Pleier å få tr alt fra dag 30-32. Ennå ikke begynt å spotte, så jeg håper selvfølgelig på at den skal holde seg langt unna;))

Mine symptomer er : min mage som pleier å være løs før tr har vekslet mellom hard og løs noen dager nå, men i dag er jeg bare hard. Litt småugget og hetetokter innimellom.

Jeg er nå inne i pp 10, og synes at det snart er på tide at det skjer noe;)) Nå har kroppen min greid å lure meg ganske mange ganger, så vi får da se hva som skjer. Får vel ta en test;))

Skrevet

Ehh....jah...hvor skal jeg begynne??

Jeg er Ricco007 forresten og ny her....ny til alt her inne. Jeg har smuglest litt her inne og på div andre forum..dette er spooky....mao ikke planlagt dette her-- selv om jeg elsker mannen min over alt på jord er vi ikke helt klar for dette. Går jo på pillen, men gikk tom, så ble gående 2 mnd uten :s

Men tilbake til symptomer:

- murring, som det heter på gravidforum, i underlivet i går kveld, i natt og hele dagen. Stikkninger kommer i tillegg innimellom, men ikke så ofte. Synes det er ganske spredt hvor det "murrer"...litt på den siden og litt på den andre osv..Det er ikke jevnt, men heller varierende "intensitet" .

-OPPBLÅST FJERTENDE KU! Heldigvis alene....eller sammen med hunden som så tydelig merker en form for endring med matmor (alfa). Jeg har hatt skikkelig luft-gjennomtrengning i går og i dag....hmm...kanskje på tirsdagen og... Var på "bimmelom" i går og det var av typen "hadde vi ikke hatt mer dopapir, kunne jeg ikke brydd meg mindre da det ikke var noen bruk for det" - typen!

- MÅ IKKE GLEMME HETETOKTER / feber... Egentlig kommet og gått hele tiden siden EL 27.august. I morrest våknet jeg søkkvåt etter en turbulerende nattesøvn. Våknet et par ganger hver natt de siste 3 nettene.

- Tacoen jeg hadde gledet meg til i dag smakte ikke serlig godt. Halsbrann! Begynte i kvellingen i dag...ekkelt med røyken og alt annet smaker liksom ikke det samme....matlysten er ikke på topp...skapet er fult av snacks men jeg har ikke vert å plukket.

Å pga den dårlige smaken i munnen føler jeg for å pusse pusse pusse og pusse tennene...sputte ut overskudd av slim...æsj..

-Smerte i munnen...tror jeg skulle hatt meg en tur til tannlegen...tenkte på det i går kveld og i dag...

- svimmel...

- fort sliten...

- plutselig tett i nesen i ettermiddag...

- Hodepine dersom jeg anstrenger meg....støvsuget, reiste meg fort osv.

Med mer!!

Kluet er at jeg er så ny på dette hele at jeg tok en test i dag...den var jo negativ seff... men mensen skal ikke komme før midt neste uke.

Jeg vet ikke dere....ble liksom ikke sikker på at den testen virket, så sjekket opp i det på nettet. Vente litt til før jeg tester.

Å DERSOM DET VISER SEG AT DET ER SPIR PÅ GANG? Seff gleden blir stooooooooor! På både meg og mannens side.

Å siden vi overhode ikke har prøvd og alle disse symptomene kom pre min forskning på google.no kan jeg jo ikke inbille meg ting

Skrevet

Tenkte jeg kunne skrive litt om hvordan jeg har hatt det i uken før IKM i de to siste graviditetene mine:-)

Forrige gang jeg var gravid hadde jeg symptomer allerede uken før IKM; halsbrann da jeg drakk litt rødvin, ømme bryst, ting smakte og luktet annerledes, stikninger i magen, opp og tisse om natten, kviser...

Nå har jeg vært "liksomprøver", dvs. vi har ikke brukt prevensjon, men vi har heller ikke bevisst gått inn for å bli gravide. Jeg har imidlertid håpet...så jeg har vært veldig obs på symptomer i uka før mensen. Denne mnd trodde jeg IKKE at jeg var gravid.. Fordi syklusen har tullet i det siste rakk jeg å gå 5 dager over tiden før jeg testet i går. Og jeg testet egentlig bare for at jeg ikke skulle begynne å lure på om jeg var gravid, hehe. Eneste symptomer denne gang var 10 dager med ømme bryst (begynte 5 dager før IKM) og generelt dårlig humør. Pluss det jeg har tenkt var ekstra mange mensenkviser og en følelse av at mensen kommer hvert øyeblikk.

Men i dag; dagen etter at jeg testet er jeg småkvalm hele dagen og har mensmurringer i hele magen. Mannen min sier det er placebo, hehe

Skrevet

Har helt siden litt før el hatt sinnsykt stive og ømme brystvorter. Brystene har også vokst og endret form.. Har utenom det en stor tissetrang spes om morgenen, må gjerne stå opp tidligere hver dag for å gå på do.. Har også noen bølgedaler med kvalme, spesielt en liten stund etter måltider.. Ekkelt :( spesielt når jeg står og jobber med kunder (er frisør..) og plutselig kjenne jeg blir veldig kvalm og litt svimmel. neg tester, ei uke siden el så håper at spiren sitter! :D

Skrevet

slenger meg på her jeg:)

hadde positiv el test mand 24. har hatt perioder med kraftige mens murringer ca etter 5-6dager etter, de har gitt seg littt nå. brystene mine er ømme og vonde. føler meg veldig varm i kroppen, temp har steget noe,(men langt ifra feber nivå.) har vært uggen i magen og veldig trøtt.

tør ikke å legge noe i dette da jeg ikke vil håpe noe før testen evt er positiv, har ikm på fred el lørdag. tok test i morges, men den var negativ:( har to barn fra før som da gav utslag på test 5 dager før ikm med begge. var ekstremt kvalm da også ganske tidlig, spydde før ikm med sistemann..er bare litt uggen nå for å si det sånn,

pleier også å spotte en uke før mens kommer skikkelig igang,men denne pp har jeg ennå ikke spottet.

el test har vært positv de siste tre dagene,men vet dette ikke er noe å gå etter, så får vente på tanta eller kvalmen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...