Gå til innhold

Noen med tips til hvor de selger deilige ullpledd til baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker meg et lekkert ullpledd til lillemor i magen. Kan godt være blandet med noe annet deilig som ikke er syntetisk og så behøver det ikke være rosa(selv om det er greit). Noen som har sett dette i en eller annen butikk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du er litt strikkekyndig. dvs om du klarer å strikke bare frem og tilbake liksom... Så ville jeg gått på en garnbutikk, kjøpt babyull og stikket ett. Da får du akk den fargen du vil ha og du får ett som ingen andre har maken:) Og de er kanllgode!!!

Skrevet

Hehe, nei dat kan du trygt si at jeg IKKE er! Men takk for tipset, jeg har noen rundt meg som er flinke på ¨strikke så hvis det er fort gjort er det jo også lettere å svare det dersom de spør hva jeg ønsker meg til lillemor.

Skrevet

Hvor selges disse? Apotek, reflex og babyshop?

Skrevet

...drøy pris på de teppene da.... Tenkte å prøve meg på å strikke selv når redebyggerinnstinktet setter inn sluttspurten og permisjonen starter...

Kan bare strikke helt vanlig fram og tebake, men holder jo det:)

Skrevet

Om du kan strikke frem og tilbake vil jeg anbefalle å strikke babyteppe av ullgarnet til nøstebarn! Fikk et sånt til gutten min når han ble født, og han har det som koseteppe enda 3 år gammel, elsker det myke teppet. Strikkes med tykke pinner og blir deilig og mykt!

https://nostebarn.no/sites/webbutikk/Enterprise%20Portal/CITP_EPCSSItemDescription.aspx?WTID=939&WREC=43727713711&WKEY=%5b65534%3a43727713711%5d

Heter Mor Signes babyteppe, og ullgarnet fra nøstebarn er bare helt nydelig. :D

Skrevet

Ja.. linken får jeg ikke til å virke.. hmm.. men den ligger på www.nostebarn.no og så under oppskrifter og babyteppe. :)

Gjest lillemamsi
Skrevet

jeg fant ullpledd til baby på coop OBS faktisk :)

Var supermykt :) Naturfrget. Lå i nærheten av Janus ull klærne. Så mulig det var en Janus ullpledd.

Husker jeg tenkte at sånn skal jeg kjøpe til nurket, og at prisen ikke var så ille heller.

Skrevet

Ja står nede på siden hvor det selges. Har sett de på reflex jeg, ønsker meg veldig :)

Skrevet

Kan absolutt slenge meg på å anbefale å strikke et selv, helst i ull- og silkegarn!! Nøstebarn har jo som nevnt her gode oppskrifter og supert garn. De har noen tepper i butikken man kan kjøpe også som er ferdigstrikket til rundt 600 tror jeg? Er jo dyrt, men da trenger man jommen ikke noe annet:-)

Ellers kan jeg anbefale dette:

http://no.lillelam.com/default.pl?showProduct=520&pageId=7

Har et sett med ullbukse og jakke til størstemann i samme strikkinga, er helt nydelig og mykt og holder seg veldig godt! Kjøpte riktignok på tilbud. Er det en ting jeg vil anbefale er å investere i et eller to sett med godt ulltøy. Dropp alle "ull"-gensere fra H&m etc, de blir stive og stygge etter få vask. Billig med en gang, men dyrt i lengden. Og ikke minst mister formen...

Skrevet

Anbefaler helseteppe i ull!!! De er så myke og masse strech:-)

Får de på bla. Babyshop.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...