Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #1 Del Skrevet 2. september 2009 Nå har jeg hatt kynnere i over 24 timer i strekk, med ca 5-10 min mellomrom, ofte mindre enn det også.. Jeg er i uke 36 så det er jo litt tidlig ennå at fødselen begynner :S Jeg har ikke hatt kynnere tidligere i svangerskapet som jeg har merket som disse, eneste jeg har merket er en litt hard mage i ny og ne men ikke noe ubehagelig. Disse som er nå er ubehagelige men ikke vonde, stikker litt helt nederst i magen og for hver kynner blir jeg svimmel og dårlig. Burde jeg ringe til føden? Veldig usikker på hva jeg skal gjøre, men det føles som om det har blitt litt verre siden i går (sterkere). Dette er første gang jeg er gravid så jeg har ikke peiling på hvordan det skal kjennes ut osv, men barnet har også vert veldig rolig siden dette begynnte, og det føles som om han ligger mye lengre nede i bekkenet enn før! Jeg skal til kontroll i morgen tidlig, men er litt engstelig om det skal skje noe før den tiden, noen som vet om dette er normalt eller en grunn til bekymring? Har jo hørt om de som ikke har hatt vonde rier men som likevel har født ikke lenge etterpå.. Håper på svar her nå! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140604027-premature-rier-uke-36/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 2. september 2009 #2 Del Skrevet 2. september 2009 Ved forje svangerskap fikk jeg premature rier i uke 34. Fikk, det jeg trodde var kynner, reglemessig i noen timer. De var IKKE vonde, men reagerte på at de kom så regelmessig. Fikk komme på kontroll på føden og da viste det seg at jeg hadde rier som kom med 3 min mellomrom og at det var 3 cm åpning. Jeg ble lagt inn og de fikk stoppet fødselen (var 33+4 og akkurat på grensen). Fødte jenta vår en uke før termin, og hadde ingen smertefulle rier før jeg hadde 7-8 cm åpning. Dersom jeg var deg ville jeg kontaktet føden! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140604027-premature-rier-uke-36/#findComment-140605680 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå