Parasit Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Og der ble jeg satt tilbake 8 dager. Hadde håpet å få greie på at alt var i orden, men når jeg kun var 9+2 var det vanskelig å se. Hadde innvendig ul, men så tydlig ryggsøylen og at hjertet slo. Så da blir det april baby på meg:-)
Molait Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 På bra:) Men husk at du blir ikke satt tilbake på tidlig ul. Man kan gå utfra men det er på ord ul man blir satt frem/tilbake. Frem til da skal du følge menstermin. de kan vokse i rykk og napp i begynnelsen så man vet ikke sikkert. Min ble brått en uke eldre på ul med en ukes mellomrom. Ja ble liksom to uker eldre da..hehe su skjønner vel hva jeg mener:) Man kan få satt en midlertidig termin på tidlig ul om man ikke har menstermin...men da blir man jo heller ikke satt frem eller tilbake ift noe..
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Signerer Molait! Jeg ble også "satt tilbake" en hel uke på tidlig UL forrige uke, men jeg er helt sikker på EL dag, så det kan umulig stemme. Gynekologen sa også at det varierer veldig hvor raskt de vokser så tidlig. Hun regnet 1-2 ukers slingringsmonn på det hun målte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå