Gå til innhold

Sutrete hele dagen... 9 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten tass på 9 mnd som er så sutrete og missfornøyd. Vil ikke ligge på gulvet alene å leke. Tar ca 2 minutt før han henger rundt beina mine og sutrer "mamma mamma". Får med andre ord ikke gjort en ting i huset når jeg er alene med han om dagene.

Han er blid og fornøyd så lenge han får all oppmerksomhet, når han får gå og stå selv, blir bært osv. Er i på besøk så kan han uten problem ligge på gulvet og leke... kryper rundt og utforsker, men hjemme er ikke dette noe spennende.

Driver og får tenner så det kan jo være litt av grunnen til at han er så missfornøyd...

Flere som har det slik? Håper at dette snart går over og at han kan finne roen og leke litt for seg selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg har en liten jente på 9.5 måneder og opplever delvis det samme som deg. Nå er hun flink til å leke for seg selv, men jeg merker at hun vil at " noe skal skje" i større grad en tidligere. Så de fleste dagene går vi til lekeplassen 2 ganger om dagen. Der får hun huske litt og ligge/ sitte i sandkassen, og hun møter andre unger. Ikke er vi der så lenge hver gang, men med påkledning, turen dit og avkledning så går jo tiden. Hjemme får jeg gjordt det aller mest nødvendige ( på en god dag). Blir litt frustert i blant når det føles som om hun sutrer hele tiden for at vi skal holde henne med selskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...