Gå til innhold

dere flergangs gravide

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor langt opp er livmora deres nå`? min er nesten på navlen. er ikke det uvanlig stort til og være uke 8?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Eh, jo det er jo høyt. Sikker på det er livmoren du kjenner? Min kjennes ikke i det hele tatt ennå, og jeg er i uke 8. (Venter nr 2)
Skrevet

Er i uke 9 og kjenner heller ingenting. Detter er mitt andre svangerskap. Livmoren titter vel ikke over skambeinet før rundt uke 12 hvis jeg ikke husker feil?? Så midt på navlen høres litt merkelig ut.

Skrevet

Mitt 5 svangerskap og jeg kjenner livmora om morgnen når jeg har giiigafull blære. Men ikke til navlen. (er 8+6) Sist var jeg gravid med tvillinger og da var den to fingre under navelen i uke 14. Og den var da stor. Om du har livmor til navlen nå skulle man tro det er 4-5 der inne....

Skrevet

er ikke jeg som har kjent hehe. men jordmor. så de skulle søke om tildig ul til meg. den ligger ca 6 cm under navlen.

Skrevet

mente ikke midt på navlen...men like under. asså ca 6 cm hvis jeg måler . var to jordmødre inne og målte.

Skrevet

mulig damene på helsestasjoen tar feil. vi får se:)

Skrevet

Du kjenner toppen av livmora som en kant på toppen av skambeinet når du er mer enn ca 12 uker(tror jeg). Det er lettest å kjenne den når urinblæra er full, for da ligger livmora litt over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...