Enda en! Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Har blitt forkjøla, og aner ikke om det er svineinfluensa. Samboeren min lå i sengen i hele går med 39 i feber. Barna er friske, men vi kan ikke sende dem i barnehagen. Legen vil ikke se på oss, så vi vet ikke om det er det ene eller det andre. Så nå er alle fire i isolat for noe som kanskje bare er en forkjølelse. Er egentlig i grei form, men bekymrer meg jo litt for at noe skal skje med frøet i magen. Får ikke gått på første svangerskapskontroll på fredag fordi jeg er å anse som en kontaminert virusbombe. I tillegg er jeg ikke øm i puppene lenger og begynner å engste meg for at det ikke lenger står til liv i magen i utgangspunktet. Dum dag! Unnskyld! Måtte bare få det ut...
3 tøffe og 1 prinsesse Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 nysgjerrig bare...fikk du beskjed om å holde hele familien hjemme? Den ene gutten min har influensa, ikke påvist hvilken type for de tester ikke lenger, men legen sa at det ikke var nødvendig at alle ble hjemme for da ville dette pågå i mange uker. Litt usikker... God bedring
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Hysterisk av legen spør du meg! I barnehagen til junior er det svineinfluensa, men de har jo en tendens til å tro at alle barn med feber skal holdes borte en uke! Var hos legen for et par timer siden både jeg og junior, for vi har høy feber og hoste. Ingen svineinfluensahysteri der. Vi fikk heller ikke diagnosen svineinfluensa, men vi er kraftig forkjølte. Så vi fikk ingen karantene, han får gå i barnehagen når han er frisk. Jeg må bare passe på å holde feberen nede med paracet, så mente hun at den lille i magen nok skulle klare dette fin-fint. Jeg håper det kan berolige deg litt også? Jeg krysser fingre for at alt er fint med dere begge. Er du urolig kanskje du kunne ta en UL? Hvis du bor slik til at du kunne ta det privat?
Enda en! Skrevet 2. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2009 Hmmm... Helt vilt egentlig at verken barnehagen eller legen vil se snurten av oss. Hvis barna også blir forkjølet risikerer vi å være hjemme i uker. I de fleste tilfeller kan jo barna gå i barnehagen selv om de er forkjølet så lenge de ikke har feber, men det er jo vanskelig å bevise at de bare er forkjølet når fastelegen ikke vil se på dem. Akkurat nå bekymrer det meg mest at puppene ikke føles gravide lenger. Skulle virkelig ønske at jeg fikk komme på kontroll på fredag! For en tullesituasjon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå