Gå til innhold

Har så lyst til å.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...rope til alle at jeg er gravid!! Må vel nøye meg med å si det her. Tenkte å vente med å si det en liten stund til. Enn dere?

Er så vanvittig glad og går bare rundt å smiler...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har å lyst å skrike rundt, men vil vente enda et par uker til ivertfall, da er jeg i uke 12 :) Noen vet det da, men laaaangt fra "alle".

Vet du hvor langt du er på vei?

Jeg er og kjempeglad og tenker masse på det, men er veeeldig redusert for tiden, så akkurat nå er alt veldig tungt.. gleder meg masse til det er er over og jeg virkelig kan glede meg over graviditeten :)

Skrevet

Er "desverre" bare i uke 6...lang vei igjen. Gleder meg for hver dag for dette blir sistemann.

Skrevet

Vi har "måttet" si det til mange vi. Er bare uke 8, men det er jo GRENSER for hvor lenge jeg kan si til familien jeg er "syk." Har følt meg ganske elendig noen uker nå, og ikke mye sosial. (Og denne uka ER jeg faktisk syk i tillegg til kvalmen/trøttheten, så synes skikkelig synd på meg selv.) Så mamma vet, søsteren min vet, og svoger/svigerinne vet. Og alle på jobben. Har en litt spesiell jobb som må tilrettelegges mye, så der skjønner alle hva som er på gang. Sånn er det bare. Har vært på tidlig UL forrige uke, bare fordi jeg er nysgjerrig, og da så alt fint ut,. Bare krysser fingrene for at lille spire sitter godt fast!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...