LilleVenn09 Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Jeg skal bestille flere lommebleier. Har en nå fra BG som jeg er veldig fornøyd med. Noen som kan gi litt rådføring om ca hvor mange det kan være lurt å ha i hus? Er 12 stk for lite?
Trejenter? Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Jeg har blitt rådet til minst 18 stk, men jeg har ikke fått dem prövd ut enda babyen må komme ut först Förste babyen min og förste gang med töybleier
polarn & pyrene Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Jeg fikk rådet om og kjøpe inn ca 18 til 24 bleier. Men jeg har bare 13 stk nå og da vasker jeg annen hver dag. Kommer nok til å kjøpe inn ca 5 til snart,men jeg kommer til og vaske annen hver dag alikevell, da jeg syntes det lukter ille når de blir liggendes i flere dager. Nå går mini i barnehagen og der ligger det 4 stk hver dag.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 kommer an på hvor ofte du vil vaske, det... 10-15 holder, men vil du vaske sjeldnere, må du ha flere. jeg brukte 21 normalt, pluss noen reservebleier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå