baremay Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Hei jenter! Måtte bare fortelle dere dette. Har pcos og hatt flere runder med pergo uten hell. Fått henvisning til riksen for IVF, og vært på startsamtale der. Men så i dag tok jeg en graviditetstest fordi jeg har følt meg litt rar i det siste, og den var positiv!!! Vært hos legen nå, enda en positiv test. Det er bare helt utrolig siden jeg har veldig sjelden eggløsning, har ikke hatt en på nesten to år. Tør nesten ikke håpe at det er sant - hva tror dere??? Gladklem
Linchen Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Klart vi tror!!! Gratulerer! Heldiggrisene;)
Phoenix1 Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Hei. Så flotte nyheter!!! :) Gratulerer så masse!!!! Kos deg masse videre. Klemmer
baremay Skrevet 2. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2009 Tusen tusen takk dere!!!!! Nå begynner det å gå opp for meg, og det er en flott og litt rar følelse. Som om jeg er helt forandret, men likevel er alt som før :-)
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 Så morro at dere har klart det på egen hånd:o) Gratulerer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå