-68mamma Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Tar det nå for å få blødning før jeg begynner på Pergo-kur. Lurer bare på hvordan blødningen vil bli (hadde ikke mens forrige måned, dvs første syklus etter p-pilleslutt) om det blir mye blod og om det blir vondere enn vanlig ? (siden den er fremprovosert med medikamenter)
Meg1972 Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Eg har gått på to kurar med primolut - kombinert med pergotime frå 5. syklusdag. Begge gongene fekk eg blødning 4. dagen etter siste primolut-tabl. Blødningane var både svakare og kortare enn dei eg har hatt utan primolut, inkl blødningar på p-piller. Eg har PCO og sjeldan eggløysing/menstruasjon. Etter primolut og dobbel pergokur fekk eg blødning av meg sjølv :-) Så tablettane har til ei viss grad sett kroppen i sving! Ventar no på EL etter trippel pergokur... Lukke til!
-68mamma Skrevet 2. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2009 Tusen takk for svar - og lykke til til deg også ! :-) Siste primolut-tabletter i dag - så håper å få mens iløpet av helgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå