Gå til innhold

Pupper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 10 uker på vei og puppene har ikke vokst 000,0001 gram en gang, ei heller ømme, vonde etc. Ikke akkurat bekymret for dette, men tenkte å høre om andre opplever det samme, først fått større, vondt senere i svangerskapet?

Med nr 1 vokste de som bare det de første ukene, og var kjempe vonde.

Noen med erfaring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med nr 1 vokste ikke puppene noe før melka kom syns jeg selv.

Jeg er og 10 uker på vei, og føler kanskje at puppene er litt strammere til tider, mens andre ganger er de slappere og ømme på en måte, men føler ikke de er blitt noe større, enda.

Skrevet

Jeg er 8 uker på vei og merker heller ikke noen endring på puppene; de har verken vokst, blitt vonde/ømme etc. Dette er 3. svangerskapet mitt og det har vært likedan tidligere også. Først når ungen er født og melken kommer puppene endrer seg

Skrevet

Puppa mine har i mine første svangerskap både økt og verka i bebyelsen. Denne gangen så er det bare enrm brystspreng jeg har, tror det er veldig indivduelt

Skrevet

Jeg er 4+1 i dag og mannen min kommenterte i dusjen i går at jeg hadde fått større pupper;) Men de er ikke vonde eller noe.

Skrevet

Jeg er bare 6 uker på vei, men puppene er sinnsykt ømme! Kjenner sitringer, som om melka begynner å renne. De har nok blitt litt fastere i formen også ja. Men det er jo bare positivt;) Dette er min andre gang, tror ikke jeg kjente så mye så tidlig sisst.

Skrevet

Hei

Jeg går inn i 7.uke idag, og jeg har hatt "puppe-spreng" siden midten av august. Har faktisk vokst 2 bh-størrelser, noe min kjære synes er veeeldig gøy;) Klarer ikke å sove på magen, og det gjør vondt av den minste bevegelse egentlig. Men, det positive er at jeg ikke har hengepupper lenger, for nå strutter de som aldri før, he he;)

Skrevet

I de to første svangerskapene vokste puppene med en gang jeg ble gravid, og var ømme som bare det. Det var egentlig det beste graviditetstegnet.

I dette svangerskapet er de ikke ømme i det hele tatt, og har heller ikke vokst et gram.... Men, jeg var på UL tidligere i uka og alt var vel:-)

Er vel bare ulikt fra svangerskap til svangerskap... De to første er gutter, så nå er det kanskje jenta som kommer?

Skrevet

I første svangerskap vokste puppene masse i 1. trimester, og eksploderte da jeg fødte og skulle begynne å amme..

Denne ganga skjer det heller lite..

Det skal legges til at jeg ammer enda, morgen og kveld.

Det kan jo tenkes at det har noe med saken å gjøre!

Skrevet

Nei, her er det heller ingen pupper som ser ut til å ha registrert at jeg er gravid.... Er i uke 8. Forrige gang var det mye mer action;-)

Skrevet

Det var brystene mine som gjore at jeg mistenkte svangerskap, var ikke slik med 1.mann. Er nok forskjellig fran gang til gang!

Skrevet

I første svangerskap var puppene supervonde. Husker at det å dusje og ta av og på bh var et mareritt. Denne gangen er det ikke engang tendens til ømme pupper.

Skrevet

Første svangerskap her, puppene har vært kjempeømme siden før jeg tok testen... Det går litt opp og ned, men vanligvis er det så ille at det er vondt å sove på magen :( Og jeg vil gjerne sove på magen så lenge som overhodet mulig!!! Jaja.

Mannen er superfornøyd med at jeg har gått opp en BH-størrelse og allerede nå er de nye BHene mine på grensen til å måtte skiftes ut igjen... Jeg ser vel heller mer baksiden av det... Ryggvondter og nye dyre BHer... Oh, well.

Skrevet

Noen som har erfaring med at puppene har vokst, ømme etc når det har vært et kjønn, og ingenting med det andre? Jeg har gutt fra før og da vokste de som bare det og var ømme, og nå er det ingenting.

DEt er vel individuelt, men spennende debatt da.

Blir moro å høre sol m to prinser om du venter jente denne gangen:)

Jeg skal på UL i uke 12 - neste uke, og kanskje de da ser kjønn - da først begynner navndebatten.

Skrevet

Jeg er 4+1 idag.. Og puppene mine ser helt vanlig ut.. De er fortsatt like i str, og areola eller hva det heter, er fortsatt lys. De er bare ømme noen ganger.. Merker ingen verdens ting på puppene..

Skrevet

Jeg kjenner absolutt ingen endring..kanskje fordi jeg fortsatt ammer min 17 mnd gamle gullgutt som har mishandlet puppene mine i tilsvarende 17 mnd! Og pappan lurte i dag på hva jeg skal amme neste baby med siden jeg nesten ikke har pupper igjen.. Huffa!

Sorry, måtte bare kommentere ;)

Skrevet

Dette svangerskapet har puppene gått opp en BH str så langt, er snart over i 2. trimester. Tror det er fordi jeg skal ha en gutt ( er det jeg har på følelsen).

Skrevet

Med nr 1 kjente jeg stikking osv. Men synes ikke det så ut som de voks noe før etter at jeg hadde født babyen. Denne gang kjenner jeg også stikking. Men er bare 6 uker på vei enda, så det er litt tidlig og si om de vokser før fødselen:)

Men det viktigste er jo at melken kommer når babyen kommer:) om puppene vokser i svangerskapet eller ikke, er ikke så viktig syns jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...