*tyren72* Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Hei jenter.. Jeg er i en litt rar situasjon her, skal prøve og forklare dette kort og håper noen har noen ide? Min siste mens var 6 aug og siste samleie var de dagene / ukene før da.Har ikke hatt samleie etter forige mens siden sambo har reise jobb og er borte 1 mnd om gangen :-((( Mensen jeg hadde da var litt utenom det vanlige, var ikke mye og varte i kun 2 dager. Og nå skulle jeg hatt TR på mandag 31 men i dag er det 2 og ikke tegn til at TR er i nærheten. I går 1/9 tok jeg en test litt ut på dagen, for tenkte at vist jeg hadde vært gravid så burde den jo slått ut uansett når på døgnet jeg tok den( det var CB test) men testen var neg. Synes dette er rart for jeg har alltid kunne stilt klokken etter TR tidligere, vi skal egentlig til med ett siste ICSI forsøk i nov, så har egentlig ingen store forhåpninger her. Men en test burde jo slått ut nå vist jeg hadde vært gravid for da hadde jeg jo vært over 4 uker. ? Hmmmmmm hva skjer tro....... Noen andre som har vært borti noe av det samme eller??
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Dersom du hadde vært gravid ville nok testen slått ut nå ja. Det er ikke uvanlig at mensen blir annerledes og utsatt rundt IVF/ICSI. Vent noen dager til du så kommer den vel vil jeg tro :-)
stinemin med tvillinger Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Eller så kan du være en av de som graviditets tester ikke sår ut på,det er mulig. Ei som jobbet med meg før fikk ikke posetiv test på noen av sine svangerskap...
*tyren72* Skrevet 2. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2009 ja ville nesten trodd at en test hadde slått ut nå Bjørnen Collarcoll, og vet det er annerledes med mens rundt ett forsøk, men det er jo bare det at siste forsøket vi hadde var for 1 år siden. vi har hatt en laaaaang pause med alt dette prøvestyret he he. Men har som sakt planer om ett siste forsøk i nov.... Så jeg lurer på om det kan bare være kroppen som spiller meg ett lite puss denne mnd hmmmmm :-) kunne jo bare gått til legen men jobber bare dagtid så har liksom ikke mulighet til det heller, så "håpet "det kansje var noen som hadde vært borti noe av det samme.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå