Gå til innhold

Hvor stor penis har din mann? Hva er normalen, ca?

Anbefalte innlegg

• 7 år senere...

Fortsetter under...

Jøssameg, så små tisser det er rundt omkring!!! Har aldri hatt meg med en som er mindre enn 16! Og den var stusselig. Mannen min sin er 18 i omkrets, og 24 cm lang. Litt i største laget. Men liker jo absulutt følelsen av å bli fyllt opp!

Ikke verst. Litt lengre enn min mann, men også litt tynnere. Har vel med blodet den skal fylles med :-) Heldige vi !

Vi har ikke målt, han har ikke målt heller. Men tipper den er rundt 14-15.

Er fornøyd jeg:) «fylles» jo opp i lengden, det skal jo ikke så mye til? Og tykkelsen er bra.

Anonymous poster hash: 2b59c...7c7

Ikke verst. Litt lengre enn min mann, men også litt tynnere. Har vel med blodet den skal fylles med :-) Heldige vi !

Hvis man trenger så stor penis for å fylles opp har man temmelig svær mus også, mtp at gjennomsnittlig skjedelengde er 10cm.

Anonymous poster hash: 4c12c...900

Hvis man trenger så stor penis for å fylles opp har man temmelig svær mus også, mtp at gjennomsnittlig skjedelengde er 10cm.

Anonymous poster hash: 4c12c...900

Haha!

Jeg tror hun mener at hun liker å føle seg fylt opp. Det er det jeg gjør iallefall. Å føle at jeg ikke har plass til mer pikk.

Anonymous poster hash: 4ac17...861

Annonse

19 lang og 16 i omkrets. største jeg har hatt noengang😊 men av og til er jeg sår og mør i fitta i flere dagen etter sex😂😂 så kansje litt stor for meg.. men går bra😊

Anonymous poster hash: ba3ac...40c

19 lang og 16 i omkrets. største jeg har hatt noengang men av og til er jeg sår og mør i fitta i flere dagen etter sex så kansje litt stor for meg.. men går bra

Tipper på at mannen ikke er for stor for deg, men han blir kanskje litt ivrig og støter for hardt for lenge :-) Kan være OK å ta det følsomt (sakte og rolig) også :-) Prøvd det hele "veien til mål" noen gang med mannen din? Hva er forresten den minste du har prøvd noen gang?

Den minste jeg har hatt faktisk. Både i lengde og omkrets.

Litt kjipt da han er verdens beste mann på alle mulige måter.

Anonymous poster hash: 6e72d...886

Da er det jo ekstra vanskelig å tenke seg utroskap også, bare sånn for å prøve en større sak.........alt skal jo prøves i våre dager - selvutforskningens tid -

Annonse

19 lang og 16 i omkrets. største jeg har hatt noengang men av og til er jeg sår og mør i fitta i flere dagen etter sex så kansje litt stor for meg.. men går bra

Kanskje ikke så greit å være sår i dagevis etterpå, men det er da herlig å være litt mør i dagevis etterpå :-)

Jeg er mann, men har aldri målt og det er jeg stolt av. Men vil tippe den er ca 14-18 cm. Det er forskjell på størrelsen etter hvor opphisset jeg er. I slapp tilstand er den alt fra flaut til ok. Veldig temperatur avhengig. Ikke gøy å bade naken i kaldt vann.

Anonymous poster hash: a4cef...4e0

Haha!

Jeg tror hun mener at hun liker å føle seg fylt opp. Det er det jeg gjør iallefall. Å føle at jeg ikke har plass til mer pikk.

Ja, helt enig og aller best når det bare er plass til hele redskapen når han støter på en spesiell måte, ellers så blir det noen små cm igjen på utsiden :-) He,he,he. På slutten ordner det seg og jeg blir godt massert på lystknappen ved hvert forsiktige støt :-)

Jøssameg, så små tisser det er rundt omkring!!! Har aldri hatt meg med en som er mindre enn 16! Og den var stusselig. Mannen min sin er 18 i omkrets, og 24 cm lang. Litt i største laget. Men liker jo absulutt følelsen av å bli fyllt opp!

Herlig å kjenne seg oppfylt uten plass til mere :-) Skjønner deg så godt ! Heldig forresten som ikke har møtt på mindre en 16 cm. Vi vet jo sjelden hva vi går til der og da første gang.....

Haha!

Vet om de jentene som søker etter stadig 1 cm lengre (eller tykkere) pikk for å "teste" seg selv....Interessant tanke :-)

Vet om de jentene som søker etter stadig 1 cm lengre (eller tykkere) pikk for å "teste" seg selv....Interessant tanke :-)

Med tanke på hvor opphengt du er i pikk og hvordan du stadig vekk skriver med en rekke smilefjes i hvert eneste innlegg er det ingen tvil om at du aldri har født eller vil føde, du er nemlig en mann.

Jeg tror du burde oppsøke nakenprat, cupido, eller et annet slikt nettsted for perverse. Her holder vi oss for gode for slikt.

Anonymous poster hash: 4cbcc...de8

Min mann har 18 cm erigert.

Tykkelse vet jeg ikke, men jeg får hånda rundt😂

Da jeg var yngre målte jeg hånda mi med en linjal....

Av de jeg har hatt "sex" med (5 stk), har tre hatt mellom 15 og 18, mens to hadde så små at jeg ikke gadd måle i hemmelighet😂 De kunne ikke bruke de rett heller, så det.

Anonymous poster hash: 217c3...331

Med tanke på hvor opphengt du er i pikk og hvordan du stadig vekk skriver med en rekke smilefjes i hvert eneste innlegg er det ingen tvil om at du aldri har født eller vil føde, du er nemlig en mann.

Jeg tror du burde oppsøke nakenprat, cupido, eller et annet slikt nettsted for perverse. Her holder vi oss for gode for slikt.

Anonymous poster hash: 4cbcc...de8

Dårlig humør i dag?

• 1 år senere...

Aner ikke hverken lengde eller omkrets. Er ikke så viktig for meg heller. Når den er slapp er den utrolig liten, men blir utrolig mye større i erigrert tilstand. Helt passelig faktisk,  og noen ganger litt for stor. Spørs litt hvordan han bruker den.

Visste dere at kvinnens sjede tilpasser seg størrelsen på mannens penis? 

Og du med han med micropenis, han må bare lære seg å bruke den riktig, slik at du også blir tilfredstilt. 

Anonymkode: d4063...331

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...