Gå til innhold

Hvor stor penis har din mann? Hva er normalen, ca?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Min mann har 13 cm lang og 14 cm i omkrets, avhengig av hvor man måler rundt. Han har helt perfekt størrelse for meg.

Exen min var 16 cm, og det var for langt for meg, gjorde vondt hvis ikke han tok det veldig med ro, uansett hvor kåt jeg var.

Jeg tror normalen er ca 14 cm lang? Omkrets vet jeg ikke.

Jeg har lest mange steder at snittet erigert er 13-16 cm lang. Jeg finner det litt vanskelig å tro, for alle mine partnere (bortsett fra en) har vært større (16-23 cm).

Min mann har den lengste penisen av de jeg har vært sammen med. Han er 23 cm lang. Egentlig er dette noen cm for mye, får støtsmerter av og til. 18 er vel mer perfekt lengde, egentlig. men jeg har uansett herlig sex m ham, bare det at jeg ikke tør gi på i alle stillinger fordi det kan bli vondt. Omkretsen hans har jeg ikke målt men jeg vil anslå 18 cm (ut fra omkretsen i hånda mi:)

min samboer har 17 centimeter, nylig målt under en sexlek :D omkretsen vet jeg sannelig ikke, men jeg når akkurat fingrene mine rundt den.. kort og godt perfekt :D

var en gang sammen med en som hadde 10 centimeter langt penis, og det er første gang i hele mitt liv jeg har skjønt at størrelse faktisk betyr noe.. dessverre.. (ikke derfor det ble slutt forøvrig)

Det er sikkert det. Hva som er normalt her viker sikkert like mye om hvor vid og dyp en vagina er.

Tenk om vi skulle trøkt en linjal inni vagina for å måle hvor dype vi var, og deretter løpt hit inn for å skryte av det!

Nei, vær glad for den MANNEN du har, og ikke tenk så mye på det han har mellom beina. Det er langt mer viktig hvordan han behandler deg i hverdagen. Om han respekterer deg, er snill med deg og elsker deg ubetinga.

Annonse

Jøssameg, så små tisser det er rundt omkring!!!

Har aldri hatt meg med en som er mindre enn 16! Og den var stusselig. Mannen min sin er 18 i omkrets, og 24 cm lang. Litt i største laget. Men liker jo absulutt følelsen av å bli fyllt opp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...