Gå til innhold

medisinsk abort og blødninger

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg hadde en medisinsk abort hjemme 6 august og blør enda. ringte til ullevål og de sier at det er normalt hvis jrg ikke har feber osv. de sa at noen blør til neste menstruasjon. er det noen som har erfaring med medisinsk abort og husker hvor lenge de blødde, er veldig lei av disse blødningene.

Fortsetter under...

Jeg hadde blødning i ca 8 uker. Noen dager var det mere utflodlignende (med farge) andre dager blod. Jeg ringte sykehuset for å høre om dette var normalt, og det var d vist. Enkelte kunne ha blødninger opp i mot 3 mnd etter en abort. Blødningene gir seg gradvis. Kanskje en mager trøst, men husker selv hvor lei jeg var av å blø.

Hei!

Har du smerter? Isåfall burde du kanskje be om en sjekk, i tilfelle alt ikke er helt som det skal..

Jeg hadde medisinsk abort i begynnelsen av august. Var 10 uker på veg, og det tok lang tid før aborten kom igang. Lå på sykehuset fra 8 om morgenen til ca kl 10 om kvelden. Jeg var til etterkontroll 10 dager etter aborten, men de tok kun en gravitest og ikke noe mer.. Blødde i ca 4 uker og hadde litt smerter i magen. Ikke noe feber. Var ganske lei av å blø jeg og! I går kveld begynte jeg å blø så mye og fikk så vondt i magen at vi kjørte til sykehuset. Der tok jeg noen prøver og en gyn.undersøkelse og det viste seg at alt ikke var kommet ut. Samme kveld sendte de meg til utskapning, og jeg lå på sykehuset til idag. Nå føler jeg meg bedre enn noen gang på disse 4 ukene! Og blør minimalt..

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...