sunsen Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Hvorfor skal alt være så veldig urettferdig?????????? Nok en negativ test i dag etter fryseforsøk i København. Har flere egg på frys så må bare komme gjennom dagen og så fokusere videre . Har hatt en del av de negative testene så burde bli vandt men det blir man ikke,,,,,,,,,,,,like jæ.....hver gang.. Har hatt 3 forsøk i Norge men følte vi bare måtte prøve Køben med litt annen tekninkk. Har hatt 2 sv.skap men endt i SA. Nå hadde jeg ett bitte lite håp grunnet diffust svar på HCG prøven. Tok kontakt med laben på sykehuset her og de undersøkte urinen og fant ut at jeg hadde hatt økning i HCG men dessverre ikke nok til at det var noe levedyktig der...........SÅ tårer renner igjen ja............ Frustrert, oppgitt, lei meg, forbannet mm. Jobber i helsevesentet og vet hvor lett enkelte tar på det å ta abort, er ikke motstander av det men noen tar veldig lett på det. De vet ikke hvor heldige de er. OG som jeg skulle ønske jeg kunne bytte livmor med dem,,,,,,,,,,,,,,men vi håper fortsatt vi og gir oss ikke selv om det i dag ikke er lett å tenke videre . Vet bare at vi må det........... Ønsker alle lykke til her inne og håper at vi alle snart kan få oppleve ett vidunder. Klem fra sunsen
IVFlykke?? Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 jeg kjenner så uendelig godt følelsen. Å tårene å sinne, fortvilelsen. Det er ikke rettferdig. Håper du klarer å fokusere videre. Du må huske at har du vært gravid er det bare å finne et levedyktig egg... Ikkje gi opp!!!!!!!!!!!!
Phoenix1 Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Uff....det va kjempetrist... Håper det går bra med deg. Nei...man blir ikke vant til negative tester nei.... Bare å la tårene renne...vær sint og få ut masse frustrasjoner... Håper du kommer deg opp igjen fort. Som du sier har dere flere egg på frys. Det e jo kjempeflott da. Mange go'klemmer fra meg.
stinemin med tvillinger Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Hei det var trist, har du fått noen utredning på hvorfor du mister? Jeg fikk det hos Hausken etter 2 sa og en kjemisk v riksen....Føler med deg altså
sunsen Skrevet 2. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2009 Nei har ikke fått noe annet beskjed enn at det er normalt, også under vanlig svangerskap, men forskjellen er at de d ikke vet at de er gravide som vi vet at vi er når vi setter inn egg. Har tatt Albyl E og Prednisolon nå i tillegg. Føler jeg propper i meg alt som de anbefaler. Men vi får ikke gi opp håpet noen av oss,,,,,,,,vi skal lykkes vi å.... selv om det i dag ikke føles helt sånn. Go klem til alle her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå