N_79 Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Er det noen som har en anelse om jeg kan bli gravid når jeg har fått påvist HPC-virus? Jeg skal ta ny biopsi i desember, men vil prøve å bli gravid nå. Legen min er syk, jordmor er syk og de har det så travelt på KK at jeg ikke får snakke med noen der på tlf...og jeg er utålmodig!! HPC-viruset er det viruset de fleste kvinner får iløpet av livet, og som oftest går over av seg selv. Men også det viruset som gir livmor/livmorhalskreft. (for dere som ikke visste det). Håper noen har erfaring fra dette eller vet noe om dette..
N_79 Skrevet 2. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 2. september 2009 dytter...men det er vel ikke noen som vet noe om dette om de ikke har opplevd det selv...
Sommerfugl82 Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Heisann:) Jeg har hørt at det finnes endel virus som overføres via sexuell omgang / human papiloma virus eller noe sånt. Mange får vel påvist dette, ved celleprøvetaking, og får en oppfølging på tre til seks måneder kanskje etter hvilket nivå de finner på prøven. Er det ikke noe spesielt som krever omgående behandlig kan dere sikkert hive dere på prøvingen:) Hadde det vært alvorlig, ville vel legen / laboratoriet meldt fra om det:)
N_79 Skrevet 2. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2009 Takk for svar sommerfulg82 Det er et virus som de fleste får iløpet av livet. Begynte med celleprøver for snart ett år siden og tok biopsi for noen måneder siden (den viste altså dette viruset) Så derfor må jeg tilbake i desember og ta ny biopsi. Det har ikke vært snakk om graviditet for jeg har sagt at jeg var ferdig med å få barn. MEN nå har vi altså lyst på en siste liten før vi gir oss.. Nei jeg får vel bare se om jeg får fatt i noen fagkyndige som kan svare meg så fort som mulig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå