Gå til innhold

Milla, Mina eller Liva? Storebror heter Markus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en gutt på 3 år som heter Markus.

Han har nå blitt storebror til ei lita tulle.

Markus og Milla?

Markus og Mina?

Markus og Liva?

Hva synes dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns absolutt Liva var finest av disse, mest fullverdige navn av de tre, etter min smak.

Markus og Liva passer godt sammen også! :)

Skrevet

Jeg synes alle navnene er fine; tror kanskje jeg synes Mina passer best til Markus.

Skrevet

Jeg stemmer masse på Mina :D :D som prebs sier, jeg og synes det passer best med Markus :)

Skrevet

Milla ! Nydelig navn! :-)

Mina og Liva er forsåvidt pene navn de også, men kan ikke måle seg med Milla, etter min smak!

Markus og Milla passer supert syns jeg! :-)

Skrevet

Takk for svar alle sammen!

Tror det blir enten Milla eller Liva.

Min stemor heter Nina og siden vi er ganske nær og mye sammen, tror jeg kanskje Nina og Mina blir litt for likt?? Nesten som jeg kaller opp datteren min etter henne.......noe jeg absolutt ikke har intensjoner om å gjøre. Føler min mamma blir litt lei seg når Mina navnet kommer opp :-( Skal ikke være lett.......... Jeg liker Mina veldig godt, men vil ikke såre min mamma.

Så hva med Milla eller Liva :-)

Skrevet

Jeg oppfatter både Milla og Liva som kallenavn/kjælenavn.

Hvorfor ikke velge et ordentlig navn - og så heller bruke kjælenavnsvarianten mens hun er baby?

Kamilla, Matilde, Olivia, eller andre.......

Skrevet

Liker best Liva av disse tre. Det er et fint navn. Milla liker jeg ikke, Mina er helt ok.

Skrevet

Milla uten tvil. =) Nydelig navn.

Skrevet

Milla :-) Heldig jente som får et så pent navn! :)

Skrevet

Milla eller Liva, evt Live. Mina blir som en oppkalling av Nina, og dersom det ikke er meningen bør det unngås.

Skrevet

Hahaha.. nå måtte jeg le... Jeg har nemlig ei datter som Heter Liva, og hu er bestemt på at hvisvi får baby er det samme hvilket kjønn det blir bare den heter mina. Vi derimot har faktisk pratet om Milla !! =D haha... blei litt komisk.. veldig fine navn alle sammen:) favorittnavnet mitt er Liva, men milla passer kanskje bedre til markus ? Lykke til :D

Skrevet

Markus og Milla var fantastisk i lag=)=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...