Gå til innhold

Krokstadelva

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi flytter til Krokstadelva iløpet av høsten, og skulle gjerne hatt noen å trille med! Jeg har en gutt på 4 mnd, født i april, og en på 6 år. Hadde vært artig og blitt kjent med flere i området, gjerne med jevngamle barn:)

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg bor i Hokksund og jeg har en gutt på nesten 3 år og en gutt som er 2 uker gammel nå. Jeg vil gjerne bli kjent med flere i området og gått turer og flere :)

Silja

Skrevet

Heisan,

jeg er også innflytter. Har termin med nummer to 30/9. Har en gutt på 4 1/2 år fra før. Bor i Mjøndalen. Jeg er gjerne med på trilleturer/treff når ting kommer i gjenge.

Skrevet

jeg bor i vestfossen

har en gutt på litt over 2 år og en gutt på 4mnd :D

Skrevet

Så koselig å høre at det er flere som har lyst å finne på ting :) Jeg er klar for kaffe/tur når som helst jeg :)

Silja

• 2 uker senere...
Skrevet

Supert at så mange kan! Vi flytter 11. oktober og bruker vel litt tid på å komme på plass. men kan vi ikke avtale ett treff mot slutten av mnd/begynnelsen av november??

• 2 uker senere...
Skrevet

Heisan!

Er det lov å henge seg med her eller?

Bor i Hokksund jeg også, og har en liten på nesten 2 1/2 år.

Kunne godt tenke meg å blitt kjent med flere i området.

Hvor gamle er dere forresten?

Skrevet

Hei på dere :)

Jo flere jo koseligre :)

Hvad sier dere om at vi treffes en dag i neste uke ?

Jeg ble 31 år i september forresten

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå først har vi kommet på nett og er vel på plass:) er det noen her som har møttes allerede? Vi er med på trilletur når som helst! Foreslår en trilletur i krokstadelva en dag til uka(uke 46)? Kanskje noen er godt kjent og har tips om trilleløyper?

Skrevet

Hei.

Er 32 år, innflytter i Hokksund, har ei jente på 4 år, og venter nr 2 i januar. Vil gjerne være med og treffe andre småbarnsfamilier, klar for en tekopp, og rusler gjerne en liten tur med hunden i påvente av barnevogna, he he.

Skrevet

Hei jeg har en gutt på 6 mnd, to jenter på 3 og 5. Hadde vært koselig å gå tur med noen på dagtid, mens jentene eri barnehagen. Jeg bor i solbergelva , er 33 år

Skrevet

Supert med så mange svar! Håper noen er klare for treff nå, hva med fredag 13. eller mandag 16.?? Foreslår kafetur først, kanskje storsenteret?

Skrevet

Storsenteret høres fint ut. Jeg kan mandag den 16 nov. Jeg reiser bort i morgen

Hilsen silje

Skrevet

Fint, da er vi ihvertfall to :) passer kanskje best på formiddagen? 11-12 tida feks?

Skrevet

har vært bortreist i helga, men 12 passer kjempefint. HVor skal vi møtes?

Skrevet

Så ikke mld før nå! Håper du leser dette før 12. Vi drar på senteret og blir der en stund, kunne møttes på opus kl 12?? Hvis du ikke rekker dette er nr mitt 48180614, så avtaler vi noe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...