rufsetufsa10 Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Hei, jeg er ny her på BliGravid, har tidligere vært litt inne på bryllupsforum. Vi giftet oss 1 august, og har nå bestemt oss for å prøve å bli gravide. Det er ikke no hast, men skjer det så skjer det. Det er jo en spennende tid vi er inne i hvor man stadig kjenner etter tegn og symptomer,titter på dopapir og tappetafser.... Ønsker alle andre i samme situasjon : lykke til!
påtjukken Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 velkommen.. eg og kom inn i dag.. giftet oss 29 august så no skal det prøves igjen:) var du på bryllupsvenner? masse lykke til
rufsetufsa10 Skrevet 2. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2009 Ja jeg var på bryllupsvenner, men var ikke så veldig aktiv. Gratulerer med overstått bryllup og lykke til med prøving på nr. 2.
Carina har to små gull Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Gratulerer med bryllupet og velkommen inn hit Du får ha masse lykke til med prøvingen, håper spira sitter fort
påtjukken Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 va ikkje av dei mest aktive eg heller men... men iallefall gratulera så masse og lykke til:)
Kanskje2010 Skrevet 2. september 2009 #6 Skrevet 2. september 2009 Flere fra BV her. Så koselig:) Tenker litt sånn vi og Trulte Skjer det så skjer det. Men ser helst at det skjer snart..hehe Ønsker alle lykke til:)
rufsetufsa10 Skrevet 2. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2009 Hehe, ja du sier noe der.. Skjer det så skjer det, håper det skjer rimelig raskt, vil ikke vente i månedsvis... Man jo blir jo helt smårar i hodet, tenker ikke på annet enn ikm og el og det er litt ensformig... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå