påtjukken Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 no er me endelig gift, og skal prøve på nr 2 (igjen) var her før og prøvde på nr 2 og, men da han fridde bestemte me oss for å pause prøvingen til etter bryllupet.. da kalte eg meg for "susanne_vanessa+en til??" gleder meg masse til å vere her igjen... og ikkje minst til å få en liten i magen igjen:)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Velkommen tilbake og Lykke te!! ...håpe aller helst at fremtidige samtaler fortsettes inne på 1.tri.....!!!
påtjukken Skrevet 2. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2009 ja det får me håpe på hadde vært fint å bare hatt ett lite opphold på bli gravid... hehe
N_79 Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Gratulerer som kone og lykke til med prøvingen
påtjukken Skrevet 2. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2009 takker for begge deler.. lykke til du og:)
Kanskje2010 Skrevet 2. september 2009 #6 Skrevet 2. september 2009 Hihi.. jeg vet hvem du er. Så koselig. Lykke til:) Hilsen en annen fra BV;)
påtjukken Skrevet 2. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2009 åå vet du hvem eg er.. hva kalte du deg da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå