trooghåp72 Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Fikk satt inn 2 nydelige(i følge legen) 4-delte egg på fredag. Har hatt mye forskjellige symptomer...Men i går og idag kjennes det ut som dagen før jeg skal ha mens, murringer ...Er dette vanlig? Noen som har følt det samme? Jeg er ganske pessimist denne gangen (er redd for å bli skuffet...)Tenker at det er liksom helt utenkelig at det skal gå. Selv om jeg bare er på mitt 2.forsøk. Første forsøk var i februar. Det ble også satt inn 2 fine egg, men de festet seg ikke. Så skulle jeg ha frysforsøk i mai, men ingen av de 3 eggene overlevde fryseren(uflaks deluxe) UFF! Vi har prøvd i 6 år på "vanlig" måte. Var kanskje litt trege til å søke hjelp..men man tenker jo at det går nok...men nei. Uansett er jeg utrolig takknemlig for at man kan få hjelp. Man har jo alltids et håp..
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Alt er vanlig i denne prosessen. Murringer er en av de tingene som normalt :-p Jeg fant ut at mitt negative forsøk og positive forsøk var akkurat likt, bortsett fra at jeg begynte på blø noen dager tidligere ved positivt forsøk... høres helt bakvendt ut, men slik var det. Jeg kommer helt sikkert til å gå og kjenne på symptomer denne gangen også, men jeg VET jo at det egentlig er til ingen nytte.... Så lenge man ikke har kraftige smerter er det ikke noe å bekymre seg for :-) Masse lykke til videre i rugingen!
trooghåp72 Skrevet 2. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2009 Tusen takk for svar. Blir kjempeglad for å høre fra andre...Hvor langt er du nå? Hvor mange forsøk har du hatt? Jeg ønsker deg masse lykke til du også! Tro og håp72
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Jeg har ei på snart 16 mnd. Hun er et res av 2 IVF. Nå skal vi igang med første søskenforsøk. Er på spraydag 6 nå :-)
trooghåp72 Skrevet 3. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2009 Åh så koselig! Du er heldig som har lykkes...det gir meg og mange andre håp. Krysser alle fingre og tær for at du får til et søsken nå. Lykke til! Og ha en fin dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå