kristine76 Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Jeg satte inn to egg søndag 23.august. Nå er jeg på rugedag 10, men har fått negativ test. Det er vankelig å la være å teste, måtte bare!!!Dagene blir så lange når man går og venter. Jeg tenker at det burde vises på en test nå hvis jeg er gravid. Jeg skal ta blodprøve på fredag, så det er egentlig ikke lenge til, men dagene går så sakte, så det blir mye tenking.
stinemin med tvillinger Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Hei Kristine 76 Jeg testet rundt rd 10 og fikk negativt , igjen rd 15 og fikk posetivt, fikk tvillinger den gangen. så det er mulig, men hvilke tester brukte du?
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Jeg fikk svaaaak positiv test på rugedag 13 den gangen jeg lyktes.
MammaHåpet Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 jeg tror det er veldig individuelt, derfor har jeg alltid fått beskjed om å vente med å teste til dag 17-18, da er det ikke mulig å teste neg lenger om man er gravid. så slapp av og vent til det, så slipper du usikkerheten!
kristine76 Skrevet 2. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2009 Jeg brukte clearblue digital.Det står at den kan vise graviditet tidlig.
kristine76 Skrevet 2. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2009 Takk for svarene. Dere jenter her inne er fantastiske. Det tar på psykisk å gå igjennom en slik prosess. Det blir mye tanker. Dere har gitt meg et lite håp. Takk skal dere ha.
stinemin med tvillinger Skrevet 2. september 2009 #7 Skrevet 2. september 2009 Den digitale testen gir jo ikke noen som helst skyggestrek heller, så jeg ville ikke mistet håpet var deg deg nei:) lykke til håper det er klaff
bumpi de bump Skrevet 2. september 2009 #8 Skrevet 2. september 2009 Hei kristine76! Jeg holder til inne på donorsidene, men leser her på assistert. Ser at du skal teste på fredag. Det er 14 dager etter uttaksdagen din, ikke sant? Spør fordi jeg var i Danmark og der ba de meg vente til fredag førstkommende med å teste. Det er 14 dager etter innsettdagen min. Uttaksdagen min er onsdag for 14 dager siden i dag. Når legene ba deg inn til test fredag, vet du om det er vanlig her i Norge å teste 14 dager etter uttaksdagen og ikke 14 dager etter innsettdagen? Lykke til på fredag!
orkidee* Skrevet 2. september 2009 #9 Skrevet 2. september 2009 Hei. Da kanskje jeg ikke skal ta det negative på digital testen helt for gor fisk da eller?? jeg testet neg på dag 12.. Tror det stemmer men kan jo ta en ny test på fredag som er dag 14. Lykketil Kristine76 og alle andre!
kristine76 Skrevet 2. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 2. september 2009 I Norge er det vanlig å teste 14 dager etter uttaksdagen, og dette er jo en blodprøve. Blodprøver fanger opp HCG tidligere enn urinprøver, så det er kanskje ikke lurt å ta urintest så tidlig?
kristine76 Skrevet 2. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 2. september 2009 Takk! Lykke til til deg også. Stor påkjenning dette her!
kristine76 Skrevet 4. september 2009 Forfatter #12 Skrevet 4. september 2009 Jeg testet negativt på blodprøven i dag:( Vi har heldigvis to forsøk igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå