Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Vi har nå bestemt oss for og begynne å prøve fra og med bursdagen min, som er i april. Så det blir jo er fin bursdagsgave (selvom det sikkert ikke skjer noe med det første, så er det jo noe å glede seg til;)). Tok siste p.pillen i går, for at jeg forhåpentligvis skal få en normal syklus igjen før vi begynner.. Flere som blir prøvere omtrent samtidig?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Hei der :-) Vi har også tenkt å begynne prøving i april, mest fordi jeg da er ferdig i turnus... har ei jente som blir 2 i desember og gleder meg veeeldig til en ny liten ;-) april kom fort!!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 Hi her, Så koselig at det er flere her, så vi kan oppmuntre hverandre... Er 1/2 år igjen nå.. Jeg teller måneder allerede;) Blir sikkert stas for veslejenta å bli storesøster etterhvert tenker jeg:) Håper tiden flyr frem til april! Blir spennende å se om det etterhvert er flere som henger seg på her..
AS3* Skrevet 22. oktober 2009 #4 Skrevet 22. oktober 2009 Vi skal begynne i mai ) Først hørtes det lenge ut. Så begynte jeg å tenke; Må begynne å ta folat i mars. Og det er snart november. Så da er det bare 4 mnd til "prosessen" er igang! Hva mer legger dere til rette? (Jeg har blitt "pluselig klar", så jeg har ikke lest så mye om dette) Hvor tidlig er det vanlig å slutte på p-piller?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #5 Skrevet 23. oktober 2009 Vi skal også begynne å prøve i april og gleder meg veldig. Men i månedene frem til april skal jeg gjøre mest mulig av det jeg sikkert ikke orker som gravid eller kan, stå på ski i vinter, gå på krevende turer, klatre, pusse opp og fikse i huset og hagen, trene masse, nyte et rødvinsglass eller fler om kveldene og så er det utolig greit å få jobbet ordentlig et lite år før jeg blir gravid igjen, siden jeg ikke kan gjøre mine vanlige arbeidsoppgaver som gravid. Blir jeg gravid fra april eller utover blir det 2 1/2 til 3 år mellom nr en og to, det er størst sannsynlighet for et vinter/vår/sommerbarn, men satser på jan/febr-barn siden det har gått på første forsøk to ganger tidligere. Men blir selvfølgelig ikke skuffet om det tar noen måneder, siden jeg har vært så priviligert de to forrige gangene. Hvorfor vil dere begynne å prøve akkurat i april, er det flere som tenker på det med hvilken måned barnet blir født i?
snart min tur? Skrevet 24. oktober 2009 #6 Skrevet 24. oktober 2009 Hi her, jeg vet ikke når det er vanlig å slutte på p.pillene. Men jeg har allerede sluttet, og er veldig glad for det. Det tok ca 50 dager før jeg fikk tilbake mensen, Og er jo fortsatt ikke sikkert jeg får det regelmessig med det første heller. Derfor var det veldig greit for meg. Men for noen andre går det sikkert litt kjappere:) Har ikke lagt andre ting til rette, bortsett fra at jeg har begynt å ta folat (allerede!!) I og med at jeg har sluttet på pillene kan det jo være at jeg blir gravid tidligere enn planlagt.. Jeg tenker veldig mye på dette med å få barn om dagen. Uansett hva jeg gjør, tenker jeg; Hvordan hadde dette vært om jeg hadde hatt ett barn, hvordan skulle jeg gjort dette med en liten baby osv.. Er det flere som tenker sånn? Vi skal begynne i april fordi det passer bra med tanke på flere ting, vi skal flytte fra leiligheten 1 mars, og forhåpentligvis har vi kjøpt hus som vi skal flytte inn i da:), jeg har forhåpentligvis fått fast jobb da, er bare vikar idag, og har planer om å få fast jobb ett sted nærmere der vi skal flytte. Begynner å søke etter ny jobb rundt årsskifte. I tillegg er det også dette med når barnet blir født, vil helst unngå at barnet blir født seint på året. Syns egentlig januar er litt tidlig igjen (er jo rett etter jul liksom) men samtidig vil jeg begynne å prøve så tidlig som mulig:) Så derfor begynner vi 19 april 2010, på min bursdag=) gleeeder meg... Akkurat nå sitter jeg foresten barnevakt for niesen min på 16 mnd. Har kost oss masse idag, og jeg kikket på henne å tenkte; gleder meg til jeg får en sånn;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå