Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Knerten min er 3 1/2 mnd og er stort sett en veldig "snill" baby. Har de siste 2 ukene begynt å tulle litt med måltidene, noen måltider går kjempefint mens andre bare blir tull og vi må supplere med flaske.

Men det jeg egentlig skal spørre om er:

Han har enkelte dager skikkelig survedager hvor soving er uaktuelt! Får han maks til å duppe 10-20 min et par ganger, og kun på armen eller på en eller annen måte i kontakt med meg. Gutten blir supertrøtt og naturligvis survete.

Han sover svært godt på natta, legger seg tidligere og tidligere og nå er natta ca 1930 - 0630

Er det vanlig at babyene har dager de ikke vil sove særlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min har sovet dårlig på dagen de par siste mnd. (Er nå 6 mnd). Han har bare to-tre 20-40 min lurer i løpet av dagen. Har hørt andre på den alderen har det sånn og. Sover bra på natta. De to siste dagene har han sovet bra. Kanskje vi får til skikkelig rutiner nå? 6 mnd i dag.

Skrevet

Snuppa på 3,5 mnd er vanskelig med søvnen akkurat nå hun også...hun har alltid sovet som en drøm både på natt og dag. Men i helgen begynte det:

hun våkner mange ganger om natten...veldig blid men også veldig våken. Spiser hver gang så tydeligvis sulten. Mistenker at grøt må introduseres snart...iallefall om vi skal få en natt med søvn igjen.

På dagtid har hun pelid å ha en lang lur på formiddagen (2 timer minst). Denne er kortet ned til 30 min. Hun tar seg ett par små lurer til utover dagen.....HÅPER dette er en fase for hun har ikke godt av det. Trenger søvnen sin, men våkner så lett.

Gleder meg til grøtdager jeg :))

Skrevet

Noen ganger er det på tide med fast føde når de surrer med søvnen, men det kan også være tenner eller at de drømmer mye.

Tjukken er 2,5mnd og har begynt å surre litt med nattesøvnen. Dagsøvnen har vært så som så en god stund nå. Han sover lettere virker det som og kan våkne flere ganger på natta, men så er det greit hvis han får sutten. Jeg mistenker at han drømmer for på kvelden når han ar lagt seg så sovner han og etter en stund hyler han til i søvne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...