Vårbarnet med to små Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 ikke stort... eller, jeg mener jeg så en svak strek. Det samme mener mannen min! Men en skyggestrek er vel en strek?? Har bare prøvd CB før, og denne het Preg... Kjøpte den i sverige. Med en gang så kom det opp to rosa minus, men etter 5 min så var de to rosa minusene borte, og en svak svak rosa vertikal strek var "synlig"... Tør jeg juble????? Huff, klarer ikke helt å glede meg over dette... jeg tør ikke være sikker.... Har en CB test til hjemme, jeg får vente til morgenurinen i morgen, og prøve den da..... Tenk om jeg virkelig er GRAVID!!!!!! og bare på 2.pp!!! Da hadde jeg vært så fryktelig takknemlig!
(",)snartimål (";) Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 krysser fingre for deg att du er gravid jeg=) ha en fin dag! Å ta en ny test i morgen på morgen urinen din=) lykke til!
N_79 Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Å så spennende :D Du må oppdatere her imorgen tidlig etter den andre testen... Tvi tvi
-68mamma Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 Man trenger vel ikke vente til morgenurin, hvis man bare venter med å drikke og tisse i 6-8 timer (dvs tilsvarende en natts søvn) ?? Er det ikke anbefalt morgenurin fordi det da er mer konsentrert fordi man ikke har drukket og tisset på mange timer ? Det kan man jo imitere på dagtid også :-)
Andremann snart? 3.pp Skrevet 2. september 2009 #6 Skrevet 2. september 2009 Har lest et sted at det holder med 3-4 timer:)
Vårbarnet med to små Skrevet 2. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2009 man kan sikkert imitere.. men det får jeg ikke til. Drikker vann konstant, og må derfor veldig ofte på do. Så å holde seg i 3 - 4 - 6 -8 timer er heeeelt utenkelig for meg det er så tørr luft på kontoret hvor jeg jobber, så drikke er jeg nødt til å ha. Så jeg må nok dessverre smøre meg med tålmodighet frem til i morgen tidlig :S Dere skal få oppdatering jeg lover
rufsetufsa10 Skrevet 2. september 2009 #8 Skrevet 2. september 2009 Ja det må du gjøre, det er så spennende å høre... Når har du ikm?
Vårbarnet med to små Skrevet 2. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 2. september 2009 jeg har IKM idag. Tror jeg, men jeg har ikke klart å finne EL denne mnd. Blir nok veeeeldig testoman frem til det blir et KLART og TYDELIG svar på at jeg virkelig er gravid!
Vårbarnet med to små Skrevet 3. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 3. september 2009 nei gitt. Testen i dag ble ganske så negativ. Ikke noe tegn til skyggestrek eller noen ting. Må innrømme at jeg ble en smule skuffet egentlig. Prøvde å ikke glede meg alt for mye over den lille skyggestreken i går, men ble skuffet idag allikevel. Trøster meg med at TR fortsatt ikke har kommet - da har jeg kanskje fortsatt en ørliten sjanse .... ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå