Gå til innhold

Søvnløs, forvirra, positiv graviditetstest og mensen eller SA?? MA i juni...

Augustbaby :)!

Anbefalte innlegg

Nå skjønner jeg virkelig ingenting! Kroppen i gjenge igjen etter en MA og utskrapning i slutten av juni. For 2,5 uke siden begynte jeg og småblø og trodde mensen kom 1 uke for tidlig. Etter det har jeg bare fortsatt å blø, noen ganger veldig lite andre ganger som vanlig mensen.

Fikk ikke sove i stad, sto opp og ved et innfall tok jeg en graviditetstest jeg hadde liggende og ble helt satt ut!! Fortere enn kontrollstreken kom til syne kom det frem en knallblå strek og plutselig satt jeg med en positiv test i hånden!! Men siden jeg har blødd i 2,5 uke nå så er det vel en SA :(. Et lite håp har jeg likevel (selv om det er syltynt), for blødde veldig lite etter MA'en og de fjernet også en polypp de fant når jeg var til utskrapning så kanskje det er skjøre blodkar og rester enda....(tror i grunn det er lite sannsynlig og at dette nok er en SA).

Nå får jeg i alle fall ikke sove...får ta en telefon til legen i morgen tidlig.

Puh, måtte bare få det ut, men noen som har opplevd noe av det samme??

Fortsetter under...

Huff så kjedelig... Høres ut som du har fått noen negative svar nå... Hadde selv en MA etter 13 uker i fjor høst og sitter nå og tror jeg opplever en SA, 5+3 denne gangen... Venter på hcg svar til uka, men har såpass med blødninger at jeg tror det er over for denne gang....

Jeg prøver trøste meg selv med at alle gode ting er tre og så blir det vår tur neste gang!!!!

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...