Gå til innhold

Hjeeelp, trenger en vogn som tar liten plass i bil....

Anbefalte innlegg

Jeg er helt grønn på vogner, men vil ha en vogn som tar liten plass i bilen. Jeg kunne egentlig tenkt meg en trehjuling, er det noen som har noen gode forslag??til nyfødt...men helst kombivogn:):)Takk for svar, trenger så sårt litt hjelp;)

Fortsetter under...

Er ikke så mange av trehjulingene som tar liten plass i bil... Har oth selv, er superfornøyd, den blir flat når man legger den sammen - men ganske lang. Mange som sliter med å få plass til den.

Teutonia Mistral blir liten og firkantet. Fire hjul,men lett og god å trille. Den har mykbag, også en stor fordel når man har liten plass i bil.

TFK twist tar liten plass. "Brettes" i tre. Er ikke kombivogn, da. Så sant du ikke vil sette en softbag i sportsvogndelen og ha babyen vendt fra deg. Men, den har hardbag som visstnok skal være lett å klikke av og på. Har vært veldig fornøyd med sportsvogndelen, og nå til vinteren skal jeg kjøpe baggen til babyen som kommer.

Jeg har en TFK twist, bruker sportsvogndelen nå, men har brukt hard bagen fra februar og frem til nå. Denne passer perfekt både med og uten bag i bagasjerommet på min lille Audi A3 :-). Enkel og legge sammen og veier heller ikke så mye....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...