Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Miniskatten kom i voldsom fart og med stormende jubel på søndagsmorran (termindagen), så nå, når vi endelig er hjemme, legger vi BiM bak oss og kommer dansende over hit! :)

Siden det er to år siden jeg var her sist, kommer det sikkert mange spørsmål fra denne kanten etterhvert...

Første spørsmål: Når "introduserer" man smokken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med ny baby og velkommen hit :-)

Tror ikke det er noe fasitsvar på når smokken bør introduseres, men det er lurt å vente til man føler at amminga er helt i boks. Jenta mi fikk først smokk da hun var 2 uker, men da syns jeg hun fikk litt dårligere tak på puppen. Derfor tok vi en smokkepause til hun ble 3,5 uke. Hun tok smokk med en gang og er veldig glad i den. Husker at jeg syntes det var veldig deilig da hun begynte med den for da syns hun det var ok å ligge litt alene og jeg og pappaen kunne spise middag samtidig :-D

Skrevet

Gratulerer med baby! :)

Min minstemann fikk smokk da han var fire dager gammel, men da var vi greit igang med amminga, og fikk ingen problemer.Hvis du ammer er det sikkert greit å vente til han har taket på diinga - men så anbefaler jeg deg å kjøre på. Smokken har vært en velsignelse her i hvert fall! :)

Skrevet

gratulerer og velkommen;-)

du slapp overtid da? (hadde du ikke termin samtidig med meg ca...31.aug?)

Skrevet

Jo, Diamanda Galas, han kom på termindagen (30.08), så jeg slapp overtid + at han ble augustbaby, som var "planen" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...