Gå til innhold

Molait!!

Loppa-  nr2 i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så hyggelig å "se" deg igjen :)

Trist å høre om tvillingene deres.... Vet liksom ikke helt hva man skal si når sånne ting skjer.... *klem*

Bra at du er tilbake på 1.tri da!

Hvem andre er på 1.tri fra forrige runde?? Er sterk å klar for å komme meg over til dere, bare den %¤%#¤"¤&/ tanta reiser sin vei så skal vi kjøre på som bare det *ler*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dæven, det var såvidt! Er ikke mye innom her nå. Og spes ikke etter at caffe kom seg over. Bra du ropte så høyt..hehe

Nei nå er det sent og jeg er trøtt så kommer ikke på mange, men skal se etter. Ligger en tråd et eller annet sted. Lisa si mamma vaffal. Som fikk Vegard. Hun chatta me med Eliasmams. Oj...stod helt stille. Er jo folk som har hilst på meg og greier.

Nei er ikke stort å si på sånt. Livet gir og litvet tar og noen ganger er livet jævlig urettferdig! Er det mest grusomme jeg har opplevd de siste 30 åra. Var ille med ma i uke 13 altså, men å føde og holde babyne sine...så små men likevel så ferdige. Vil alltid være i mitt hjertet. Heldigvis har smerten i sorgen bleknet. Er et stort arr, men det begynner vaffal å bli arr, ikke bare verkesår.

Kjenner litt på den at den i magen nå får leve fordi bror og søster døde. Vet man ikke skal tenke sånn, men likevel. Uansettt tror jeg det er lettere å møte termindagen med ny i magen. (nå hadde vel ikke jeg gått til termindagen uansett, men ja. Skulle føde sånn ca nå.)

håpe du kommer over sanrt da! Rekker vel ikke meg på 1 tri du nå:( Er 8+5 i dag. Om 4 uker er jeg jo over 12 uker. Jaja få den til å sitte neste pp da, så ses vi på 2 tri vaffal:)

Skrevet

Rope høyt er jeg flink til! *ler*

Veldig trist å høre om tvillingene dine....

De sier jo at sorg er ikke noe man kommer over, men noe en lærer å leve med... Ting blir alltid lettere med tiden, selv om det ikke virker sånn bestandig.

JA JEG HÅPER at jeg skal se deg inne på 2.tri. Hes blesende kommer jeg løpende etter.... håper jeg da.....

Får dra en JT igjen:

OOOOOOOOOOOOOOoooooooptiiiiiiiiimiiiiist

Jeg vet det går braaaaaaaaaaaaaaaa til sist ;)

Norsk Melodi Grand Prix 1989 - Jahn Teigen - Optimist

Moro å se.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...