Gå til innhold

Gravid navle!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert helt rare spørsmål, men spør allikevel:

Er det slik at navlen uansett vil "poppe" ut i svangerskapet?

Eller gjelder det kun for de som har utovernavle?

:)

Navlen begynner å endre form nå, men det er nok bare pga magen vokser!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det skjer med alle, men det har ingenting å si om navlen er innover eller utover. Har skikkelig innovernavle, men i begge svangerskapene har den poppet ut. Denne gangen kom den ganske med en gang, siden magen kom fortere. Nå har jeg skikkelig utoverbulenavle.

Skrevet

Nei, tror heller ikke det har noe å si. Har vanligvis skikkelig innovernavle jeg også, men merker at det endrer seg ja. Syns det er så koselig med mage! :))

Takk for svar, er helt grønn på dette området, hehe.

Skrevet

Merker også at navlen endrer seg. Har egenlig veldig innover navle, men i dag var jeg rett og slett nødt til å ta ut piceringen jeg har det, siden magen har begynt å komme. Da la jeg merke til med engang at navlen hadde endret seg, den går nesten ikke innover lengre :P Savner piceringen da, var uvant å se magen uten den :P

Skrevet

Jeg har også en piercing, men ser at jeg ganske snart må ta den ut (er 17+1 nå).

Dvs TIPS, om du har lyst til å beholde piercingen etter fødselen også, så kan du sette inn en større? Sist jeg var gravid byttet jeg den ut med den ringen som jeg brukte da jeg tok piercingen, den var videre. Tror jeg var nesten halvveis i svangerskapet da.

Den siste måneden måtte jeg ta ut den også. Men et par dager etter at jeg kom hjem fra føden fant jeg ut at jeg skulle prøve å sette inn den gamle piercingen igjen, fikk faktisk presset den gjennom! Magen min var jo ikke akkurat VAKKER sånn med én gang, men det skulle være min INSPIRASJON til å bli flat igjen etterhvert. Og det funket ganske bra! Det spørs bare om jeg klarer å bli like fin igjen etter mitt fjerde barn og med mine 40 år nå...

Skrevet

Jeg synes navlen min har grodd mer innover jeg! Er 14+4 nå og har fått litt kulemage, men navlen ser dypere ut enn før.. Er dette bare en endring før den bare spretter ut etterhvert? :)

Skrevet

da jeg var gravid sist,så hadde jeg innover navle under hele svangerskapet...så tipper det blir slik nå også;)

Skrevet

Min poppet aldri ut sist. Ble bare mindre dyp.

Skrevet

Jeg har innovernavle og har hatt piercing i mange år. Piercingen tok jeg ut omtrent da jeg ble gravid, men jeg sjekker med jevne mellomrom at hullet holder seg åpent så jeg kan bruke piercing igjen senere :-)

Jeg merker at navlen min åpner seg mer opp liksom, jeg kan se "bunnen" av den på en måte! Lurer fælt på hvordan den kommer til å utvikle seg i takt med magen, er 21 uker nå og har bare en søt liten mage. :-)

Skrevet

Jeg er 21 + 5 å min navle er poppet ut. Vanligvis er den ganske innover, men den begynte å poppe ut ganske tidlig. Føler meg ganske sprengt på det området rundt navlen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...