Gå til innhold

Gratulerer så mye Caffe!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble så glad da jeg så innlegget ditt!! Endelig var det din tur igjen! Gratulerer så mye. Gubben lurer på hvorfor jeg sitter her og smiler stort *ler*

Da slipper jeg å synge optimist for deg igjen.Men kanskje du må synge litt for meg :) hehe

Du har nok hatt din dose med uflaks nå, så alt går bra denne gangen!

Håper at jeg kommer etter snart da. Alle gode ting er tre.... Var jo på tredje forsøk lille snuppa ble til :)

KLEM fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh...passer alltid med litt JT;) Finnes en JT for enhver situasjon..hehe

Jepp, var på tide nå synes jeg Caffe!

Skrevet

Jupp det var på tide:)

Taaaaaaaakk leelo!! Føles helt uvirkelig! Men kvalmen som møtte meg i dag morges taler for seg selv;)

Neste pp er det din tur, og jeg synger jeg vettu, det kan du stole på:)

Skrevet

Gratulere Caffe :) er så oppløftende når noen blir gravide:)

Skrevet

Kjedelig å være kvalm, men det er jo en liten pris for en så stor premie :)

Kan sikkert få akupunktur for det også! Ring nåledama og hør hva hun har å si, sikkert gøy for henne å høre at du er gravid!!

Klem

Skrevet

hehe

Ingen sier at de liker JT, men det kommer bestandig frem musikk av han på fest... merkelige greier det der.... ;)

Skrevet

Skal til nåledama til uka:) JT er da bra. Har ingen problemer med å innrømme det jeg;)

Skrevet

Hvor mye må du betale nåledama per time?

JT er bra på fest, ikke det jeg hører på når jeg skal slappe av hjemme....

Men, hører på han nå.... *ler*

youtube

Skrevet

Hehehe, spiller ikke så my JT på privaten jeg heller altså, men digger han nå alikevel:)

Nåledama betalte jeg 500,- første gangen, men det tok jo halvannen time både både lang samtale og nåler. Også har jeg betalt 350,- pr gang etter det:)

Skrevet

Blææææææææ, jeg blør:( Dog uten smerter.

Skrevet

Nei slutt og tull da.... Blææææææh kan du si til det ja! Trenger ikke å være noe feil da! Håper på det beste!

Klem fra meg

Skrevet

Har hatt brun guffeutflod siden fredag. Og i løpet av helgen har det utviklet seg til mer og mer friskt blod. Men er veldig mye slim også. Har ikke vondt noe sted. Synes jeg er mindre kvalm og uggen også. Men til gjengjeld er den ene puppen litt øm i dag. Håper jo den andre følger etter, for det er jo isåfall et godt tegn.

Men drypper friskt blod hver gang jeg er på do. Lurer på å ringe fastlegen i morgen og få tatt noen HCG blodprøver. Er vel ikke så mye annet å få gjordt så tidlig.

Skrevet

Hei Caffe.

Har du vært hos legen enda?? Like greit å få tatt HCG testen med en gang. Ikke noe å lure på det da.

Håper alt står bra til!

Klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...