Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 jeg vil så gjerne bli gravid i gjenn, noen som kan ta en titt på meg? jeg lurer på når jeg kommer til å bli gravid, sist gikk det 6 år før jeg ble gravid og er veldig redd får at det kommer til å gå så lang tid nå også. jeg har en gutt på 8 mnd jeg janne: 070883 han ivar: 030382 takk får alle svar på forhånd.
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 1. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 1. september 2009 og eventuelt kjønn på nesta barn hvis jeg kommer til å få flere...
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 3. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2009 ja vi er egentli akkurat bynnt å tenke på det igjenn nå har hadd noen tøffe måneder med lille gutt som hadde kolikk,mn ikke noe som kan slå det å endeli få et barn. det går jo en stund også før man blir gravid å som sagt sist gikk det 6 år til oss og da har jeg en hormonsykdom og mannen har dårlig kvalitet så vi passer jo bra sånn sett:) mn som sagt er mest redd får at vi ikke kommer til å få flere... kan du hjelpe meg litt?
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 6. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2009 fikk du til å ta en titt på meg? takk
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 9. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2009 noen som kan hjelpe meg????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå