Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Jenta her har begynt på ballett og går på ballett 1. De ville at de HELST skulle ha hvite klær og ballett sko. (Jeg hadde kjøpt inn rosa fra lindex og ingen sko. De trengte ikke det på barnedans) Noen som vet hvor jeg får kjøpt det? Enten det er ordentlige ballett klær, eller "småpike klær" fra kjedene.
3småtroll♥ Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Her har jentene hvitt utstyr fra cubus. Selv om de går på klassisk ballet øvet nå så gidder jeg ikke bruke unødvendige penger på "ordentlig" ballett- tøy... Tenkte de skulle få ordentlige ballett-sko til bursdag el jul;) De har forresten hvite gode sko på cubus også!
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 1. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2009 Hmm, det er litt det jeg tenker også. VET jo ikke om dette er noe hun vil gjøre i mange år. Det koster jo litt med ordentlige ballett klær også. Men hvor skal du kjøpe ballettsko da?
3småtroll♥ Skrevet 1. september 2009 #5 Skrevet 1. september 2009 Ja på ladanse.no har de ballettsko til en grei pris;) Jentene her har danset ballett fra de var 3 år (blir 6 og 7 år) så jeg vet at det er noe de vil fortsette med, men de har også prøvd ut litt andre ting for å se hva de faktisk vil. Eldste hadde en stor tanke om at fotball var kjempegøy- helt til hun hadde prøvd noe mnd med baaaare gutter;) Vært innom tennis, speider, danseskole, turning... Og det er ballett de vil gå på Men likevel så er de ikke så store og de vil prestere like bra i "billige" klær som i dyre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå