Gå til innhold

Rolig du liksom...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært delvis rolig frem til nå.

Men idag oppdaget ørlitegranne blod på papiret...

Hjertet falt dypt ned i magen på meg, og tanken slo meg selvsagt...

"Nå igjen????"

Men jeg har verdens beste gynekolog, så når de åpnet kl. 1000 stod jeg på telefonen, og fikk beskjed om å komme opp med en gang,

Dr. Ullern er best!!!

Jeg visst jo at det ikke var stort å se, men jeg fikk ihvertfall se at det ikke var exu (noe jeg har litt utvidet risiko for) Puh, bort med en bekymring. Den lille prikken hadde en fin plommesekk, og var blitt 2,6 mm.. Det er lite det. Og til min store lettelse satt hun opp en ny time neste uke, uten at jeg behøvde spørre. Hun mente at hun kanskje kunne se et lite hjerte om alt var bra.

Og den foreløpige dommen fra eksperten at det til nå ser ut som et normalt svangerskap.

På tide å roe ned igjen? Hehe.... Dette blir laaaaange uker!!!!

Skrevet

Åh, føler med deg. Vi har jo være igjennom noen MA og vet alt om den skrekken for blod. Jeg krysser fingrene og håper alt går bra!

Hold oss oppdatert!

Selv har jeg ikke hatt noen egg denne syklusen, og alt har blitt bare rot. jeg er utålmodig og lei meg, og har bestemt meg for å gå fir IVF.Så da starter jeg opp ved neste mens!

Skrevet

Fy flate, Ugla, det må ha vært en ekkel opplevelse. Bra alt så bra ut og at du har fått ny time så raskt.

Ja, dette er laaaange uker!. Vært et langt år i grunnen. Jaggu rart at vi holder ut, spør du meg.

Skrevet

Ja, var litt svett der en stund, men veldig glad jeg får oppfølging videre.. Drømmer om å se hjerteslag.. :)

Jeg og kona har diskutert det en del ganger.

VI har ihvertfall fått bygget en del tålmod og styrke gjennom dette. For de opp-og nedturene er det faktisk ikke alle som ville taklet.

Sender deg masse gode tanker bumpi..

Skrevet

Skjønner godt at du ble svett der, Ugla. Flott at alt ser normalt ut og at du får så god oppfølging. Dette går bra:-)

Ja, tålmodighetstrening kan en kalle dette- det er utrolig hva som faktisk bor i en når det gjelder. Jeg er overbevist om at jeg lykkes med å bli mor, og det driver meg videre. Etter å ha kommet meg over de første dagene med spøyter, så er det igjen drømmer, håp og gode tanker om framtida som fyller meg. Det er jo fantastisk det vi er med på - å skape liv. Jeg tror også at jeg har blitt sterkere i denne prossesen.

Gode tanker fra meg til dere alle.

Skrevet

Setter stor pris på hjelpen vi har fått.

Og på ett eller annet mystisk vis tror jeg nok vi kommer til å bruke styrken vi har opparbeidet gjennom forsøkstiden.

Powergirls!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...