husmus &2 Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Noen som har begynt å ta i bruk vinterposen enda? Jeg vurderer det sterkt. Jeg digger OTH´n min, men den er såpass åpen at jeg synes det er vanskelig å holde på pledd osv i den, men tenker kanskje at pose er litt for varmt foreløbig?
LineBA Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Jeg digger også OTH'en min, men har funnet fram Voksi-posen. Minsten stortrives oppi den - trygg og god på alle kanter, og blir det en varmere dag bare bretter vi opp:-) 5mnd og strålende blir over å kunne kikke på den rare verdenen vi triller rundt i:-D
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 japp jeg har den vinterposen med bamse i.. Liker den veldig godt. Å det gjør datteren min også. Liker å ligge godt å litt trangt... =) Sover bedre ja
LilleBjella Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 Whaaaat? Jeg hadde daua om jeg skulle hatt en dun-jakke rundt meg nå. Skaff deg en fleece-pose eller en annen tynn overgangspose. Tjukken er god og varm av seg, og det holder langt med vanlig yttertøy. Har ikke pledd engang.
MintCondition Skrevet 1. september 2009 #5 Skrevet 1. september 2009 Nei guri...ok, det er varmt i trondheim om dagen altså, men SÅ kaldt er det vel ikke der HI bor vil jeg anta? Hef har vi seat insert i OTH´en, og ullteppe (enten et tynt Nøstebarn-teppe eller et tjukkere Røros-pledd, avhengig av temp.). Voksien får liggeenda ja.
Squirrel79 Skrevet 1. september 2009 #6 Skrevet 1. september 2009 Er nok for varmt til pose ennå ja. Jeg har tenkt tanken om å kjøpe en sånn Buggysnuggle fleecepose, men synes det er for varmt for den også ennå. Foreløpig går det i helsepledd på varmere dager, og er det litt kjøligere bytter jeg det ut med et Stillongs ullteppe.
lisasmurf med 2 herlige små Skrevet 2. september 2009 #7 Skrevet 2. september 2009 FOR varmt vel? Hva i alla dar skal du gjøre når det nærmer seg 10 blå da?
Gjest Skrevet 2. september 2009 #8 Skrevet 2. september 2009 Altfor varmt for vinterpose ja. Hvis teppet er vanskelig å holde på så ha heller på gode klær på poden, mini på straks 12mnd her har ikke brukt teppe siden vårdagene. Trives godt med beina på lufting
Mor Løvehjerte Skrevet 2. september 2009 #9 Skrevet 2. september 2009 Her kjører vi rundt i Voksi med sommerdyne fortsatt!
Willy Wonka Skrevet 2. september 2009 #10 Skrevet 2. september 2009 Jeg ville aldri ha brukt vinterpose nå..hva skal dere da ha når det blir langt på minussiden? Greit dere sier de har lite på seg inni...men slike poser trenger man ikke mye på seg selv på dager med mange minusgrader. Selv på vinteren, med mange minus ligger min gutt kun i strømpebukse og body + ulljakke i dunposen....kjempe varm.
Lemonia Skrevet 2. september 2009 #11 Skrevet 2. september 2009 Jeg ville aldri brukt vinterpose nå, ikke sommerpose eller dyne for den saks skyld. Her i Oslo-området er det jo 15-20 grader om dagen så gutten vår har på seg vanlig innetøy og en jakke utenpå. Blåser det litt får han et teppe på, ellers ingenting.
AO3 Skrevet 2. september 2009 #12 Skrevet 2. september 2009 Her skal vi ta fram vår elskede buggysnuggle! Vinterpose blir vel litt i meste laget i begynnelsen av september?
Gjest Skrevet 2. september 2009 #13 Skrevet 2. september 2009 Ehm, nei. Voksien var varm i 30 minus i vinter, så tror det ville blitt i overkant varmt i 15-20 varmegrader nå. Vi har sommerdyne til voksien, og vurderer å ta den i bruk igjen snart... men nå har hun vanlige klær+jakke, eller fleecedress på seg i vogna. Sitter på lammeskinn, og har med teppe som hun får når hun skal sove, eller hvis det er kaldt.
husmus &2 Skrevet 2. september 2009 Forfatter #14 Skrevet 2. september 2009 Ja selvsagt har dere rett. Den får vente noen måneder til tenker jeg så får jeg heller kle på litt mer. Han blir bare så svett på ryggen i den vognen når han har på seg mye, men det allikevel er kjølig ute. Vi finner nok en løsning, ikke tenk på meg. hehe.
Maya_1 Skrevet 3. september 2009 #15 Skrevet 3. september 2009 Ihvertfall her er det litt varmt for en vinterpose, men vi har en Buggysnuggle, kjekke lune og stilige vår/høst-poser! Har sett en del norske nettbutikker har begynt å selge de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå