Eurecaღmed spireღ Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Ble gravid i andre syklys da jeg brukte progesta care. Har prøvd i 4-5 år før dette. Er 6 uker, skal jeg ta det videre eller kan det skade med for mye progesteron? Har brukt små doser og ikke hver dag... Om dette har hatt innvirkning på at jeg lykkes denne gang er selvsagt uvisst.
Molait Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 det bør du vel høre med legen din om? Rart du ikke har fått beskjed om hva du skal gjøre når du blir gravid. Gratulerer da, etter SÅ lang prøving!
Eurecaღmed spireღ Skrevet 1. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2009 Dette er ikke et legemiddel, har kjøpt det på helsekost, er naturprodukt. har hørt at en skal bruke det i 3 mnd, men vil egentlig la vær...
Molait Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 hmmm hør på helsekost eller google. Jeg er skeptisk til det meste sånt etter man har blitt gravid jeg.
Eurecaღmed spireღ Skrevet 1. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2009 ja, skeptisk selv og, men det er mange som bruker det for å ikke miste... Mistenker at jeg har for lite progesteron i utgangspunktet. Så mange år uten klaff, er det jo litt rart at det klaffest straks eg kjøpte denne kremen. Har jo en gutt på snart 6 år som jeg bar velykket frem på egen hånd!
Molait Skrevet 1. september 2009 #6 Skrevet 1. september 2009 Oppdater her med info da:) Har ikke det problemet selv, men alltid kjekt å lære noe nytt:)
Eurecaღmed spireღ Skrevet 1. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. september 2009 har googlet litt og de fleste leger (lommelegen osv) mener kremen ikke har noe som helst innvirkning, fordi det er så små doser, vil ikke ha noe å si til eller fra. Tror selv at dette er resultatet av jeg ble gravid, men kan selvsagt ikke hevde det med sikkerhet. Babycompen min sier jeg har underskudd av hormonet, så for sikkerhets skyld tar jeg en liten "ert" av kremen for dagen tror jeg. Litt variasjon i kvinnekroppen rundt om kring er det vel, tror det er bedre med "litt for mye" enn for lite. kroppen er avhengig av progesteron for å holde på fosteret. Skal til jordmor om tre uker. Hva syns dere?
Molait Skrevet 1. september 2009 #8 Skrevet 1. september 2009 Rart det ikke skal ha noen som helst innvirkning om man trenger stoffet. Og rart ikke noen lege har gjort noe med saken din før. Har du ikke vært til utredning? Siden fosteret har sittet i 6 uker med så ville jeg nok fortsatt med en ert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå