Gå til innhold

Et pergo spm.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal strate på pergo dag 3 i syklusen min når mensen kommer.. Hvor mange dager etter Endt pergo kur vil jeg kunne regne med og få eggløsning?

Typen skal på jakt... typisk at jeg kanskje har el akkuratt da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg startet dag 4 og fikk EL, tror jeg, på dag 12. Det sa ihvertfall temperaturen min. Men det er nok litt forskjellig.

Skrevet

Dag 12 i syklusen, eller dag 12 etter pergo?

Skrevet

Jeg begynte med pergo på dag 5 og fikk eggløsning på dag 19 i syklusen. Tror dette er veldig individuelt.

Skrevet

Hei! Første kur begynte jeg på dag 5, fikk el på dag 19, nå har jeg begynt på dag 3 og har positiv el-test i dag på dag 15, så da kommer vel el rundt dag 16 eller 17... Har hatt sengekos annenhver dag fra dag 8, så håper virkelig det sitter en liten spire denne pp'n :-) Dette er min andre doble pergokur! Lykke, lykke til da... Klem fra

Skrevet

Glemte å si at det er vanlig å få el mellom 5-10 dager etter siste pergopille :-)

Skrevet

Jeg skal også begynne på dag 5 og holde på til dag 9.

Hvorfor begynner noen på dag 3 og 4 ?

(er det for å få kortere syklus?)

Legen min sa ikke noe om når jeg kunne forvente EL - men ba meg ha sex fra dag 7 og utover helt til neste blødning kom.

Men hva hvis det ikke kommer noen blødning da ?

(får Primolut nå for å få blødning)

Kan jo ikke sette igang med Primolut igjen neste syklus (selv om hun sa det) for da vil man vel skylle ut et eventuelt nybefruktet egg (som ikke gjør utslag på grav-test enda)

??

Noen som vet ?

Håper virkelig mensen kommer i normal gjenge igjen etter denne Primolut-kick-starten, dersom jeg ikke blir gravid første syklus da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...