Gå til innhold

Dere langtidsprøvere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare nyskjerrig, har dere tro på at "denne mnd skjer det"? hver mnd?

- Hadde nok litt det sist, og ble veldig skuffa hver gang TR kom. Det å prøve ble en kjempe psykisk belastning. Denne gangen har jeg bare innstilt meg på at dette tar tid, og greier å ev. ta det som en positiv overraskelse. -Men ja vi slutta på p-piller når mini var 7mnd. Men nå har både jeg og mannen det bra under prøvinga ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var vel sånn i begynnelsen - men har roet meg nå - veldig :P

er kjempemisunnelig på venninner som greier det uten planlegging - å her står vi da - over 2 år som prøvere og ikke en eneste positiv test. men håper jo innerst inne at noe kan skje snart ;)

må bare ikke tenke for mye på det - for da blir jeg deppa ;/

Skrevet

Hei:) Jeg tenker nok litt for mye på det ja:/ Så denne mnd prøver jeg å stresse ned litt. Er ikke lett. Og ja, jeg blir veldig skuffa når mensen kommer. Men denne pp har jeg bestemt meg for å ikke kjøpe el-test. Det stresset meg bare enda mer! Nå må vi ha sex! Nå med en gang! Stakkars mannen min. Tror jeg har skjønt at jeg må fokusere mer på noe annet. Men her sitter jeg da;) Kos dere i prøvetiden! Jeg skal prøve selv...fra nå! Klem

Skrevet

Jeg har blitt mer og mer pessimistisk for hver måned.

Så nå har jeg ikke trua på at det skal skje i det hele tatt!

Men håper å bli postitivt overasket en gan da;)

Skrevet

Etterhvert som ppene flyver avgårde får man ett litt mer avslappet forhold til hele prøvingen. Ønsket om ett lite barn er minst like stort etter snart 2 år med prøving, men for å slippe å gå å være lei meg for at det aldri klaffer så tar jeg det med ett smil. Jeg har funnet på ting som jeg gjør nå som ikke passer fullt så bra når det kommer barn i hus og nyyyter dem.

Ting blir nok bedre etterhvert:-))

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...