Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Idag har jeg vært sykt trøtt, hodepine, å vært svært svimmel. På jobb svimte jeg neste av :-O Men nå er jeg frisk igjen, men er det slik man blir når man har blodtrykksfall? Vet man kan få det når man er gravid, men jeg vet ikke om jeg er det...
Junibølle Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Det du beskriver kan vel være både blodtrykksfall/stress eller symptomer på graviditet. Hadde det akkurat slik du beskriver før sommeren, og da trodde jeg at jeg var gravid. Var nok dessverre bare at jeg var veldig stresset og sliten:( At du har vondt i hodet kan jo tyde på at du er sliten eller noe, men det betyr jo ikke at du ikke er gravid:)
Turbojenta og lillesøster Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Det er jo en del av symptomene som kan komme når man blir gravid du beskriver. Har du vært mye stresset på jobben? Eller med andre ting? Jeg hadde blodtrykksfall av og på i flere uker, legen trodde jeg var gravid med alle tester viste negativt. Viste seg etter at jeg hadde vært sykmeldt et par uker og fått slappet skikkelig av at det var stress på jobben det kom av. Må jo inrømme at jeg ble litt skuffet da ja. Men det er godt mulig at du er gravid da! Håper det for din del!! :D Lenge til IKM?
rufsetufsa10 Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Håper virkelig at du er gravid, men det er jo veldig vage tegn. Vanskelig å komme med noe svar, for det er så usikkert. Typiske symptomer på lavt BT er svimmelhet og hodepine. Du får holde oss oppdatert på hva som blir resultatet da.... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå